Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

digelsgården(andrea)
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 20:18

har hørt fra en inde på hestegalleri, at en hest ved navn andrea hun er fjordhest.at hun står på Digelsgården. jeg ville meget gerne vide om der hva nogle der vidste om det sandt,(havde deres heste der oppe så i måse vidste det) og om i har et kort,adr eller noget der oppe til. jeg red hende sommer 06. på en ride lejr der hedder søborgårds hestecenter. jeg hva helt væk i hende hun hva min drømme pony, men da jeg kom året efter hva hun solgt

jeg ville meget gerne se hende igen eller vide hvordan hun har det, her er nogle billeder og lidt beskrivelse af hende :D hun har nok ændret sig

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=36206

0
0
Svar på denne tråd

fjordhest
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 02:13

www.googleerdinven.dk fandt jeg hjemmesiden til digelsgården...

www.digels.dk

Derfra er der link videre til rideklubben (går udfra at hesten er rideskolehest der) ...

www.fhsr.dk

Der er ikke så vidt jeg kunne se nogen beskrivelse af deres heste, men der var billeder fra div stævner.

Følgende billede er lånt fra deres hjemmeside.

Jeg ved IKKE om det er den samme hest, da jeg synes de gule er temmelig ens ;-)

Men skriv eller ring til dem. De kan sikkert svare på om det er "din" hest eller ej.

0
0
Svar på denne tråd

:Djahhh
Forfatter: 
Dato:  16-11-2007 19:16

tusinde susinde tak det er virkelig glad fro det ligner hende rigtig meget vis det er hende ved jeg ikk hvor meget jeg skal takke dig tusinde tusinde tak :D <33

nyd livet for hver dag der går husk og sig til dine venner, dyr og fam at du elsker dem en dag er livet endt <33

0
0
Svar på denne tråd

Tulstruplunds Andrea
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 20:51

Hejsa, det er mig der i sin tid har tilreddet Andrea, jeg havde hende som min egen fra hun var 2½ til hun blev solgt til søborggård som 5-års. der er et par billeder af hende på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

sasune:D
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 20:43

oka sejt heeh, hun hva heltvildt god og ride man skulle bare drive godt så kunne hun godt gå en lille smule ned, men nød nu mest og galopere ud og over marken. dam hun hva dejli hun ville bare hele tidenheeh :D

nyd livet for hver dag der går husk og sig til dine venner, dyr og fam at du elsker dem en dag er livet endt <33

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 22:03

Jeg ved, at der er en dreng der har part på hende nu, som er rigtig glad for hende. Rider ikke selv på digels mere, men har gjort i mange år, og de nye ejere er rigtig gode ved hestene (ikke fordi de gamle ikke var det) ring evt. derop eller kig en tur forbi deroppe, det vil hun sikkert blive glad for :)

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

louise :D
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 17:10

louise :D

det lyder godt :D har skrevet lidt med ejerne,mener jeg det er og de siger jeg bar kan komme :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider