Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

viden søges
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 14:01

hejsa

håber der er nogen der ved mere end mig. jeg har købt et føl på 6 mdr. han hedder spirith hans mor er magic angel som er avlet hos en i søndersø på fyn. hendes mor er moonligth og hendes far er Imagic. er der nogen der kender magic angel og ved hvem der har haft hende og evt noget om hendes afkom. hun er en ens favet pinto. begge forældre er kåret og har fine papir. hun er 4 år. og vi har både hende og hendes afkom. jeg ville rigtig gerne høre alt om hende. håber i vil hjælpe mig.

me dvenlig hilsen tanja

0
0
Svar på denne tråd

kan du ikke
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 14:25

evt finde hendes avler feks hos hese data eller på hendes papire

Sælges:

Dejligt Dv Hingste føl efter Bh. Don Romantic

Dejligt Oldenborg Hoppe føl efter Milan Af Kolster

0
0
Svar på denne tråd

Fine papirer
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 20:49

Hvis i har papirerne på Magic Angel, så må i da kunne se hvor hun er opdrættet? Eller har I kun fået at vide at Magic Angel's forældre har fine papirer?

Og når hun ikke er ældre, så er det vel også begrænset hvor mange steder hun har været rundt.

Det er nok også usandsynligt at Magic Angel har flere afkom hvis den kun er 4 år...og føllet (Spirith) er 6 mdr :-)

Men I har vel så købt Magic Angel med føl ved siden eller? Syntes det er en smule rodet skrevet...så må hellere spørge ;-)

Mange vrinskene hilsener

Sara & Ulrika

Ulrika, Holstener. Den bedste lille prinsessehest!

Fanatic og Sikando...leg godt i dyrehimlen. I vil altid være i mit hjerte.

0
0
Svar på denne tråd

magic a
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 16:49

jeg ved jo godt hvem hendes forældre er det var hendes afkom der var tale om. det ene hun har. magic er ikke kåret med hun har papir så der kan jeg jo se hendes forældre og avler. grunden til jeg spørg til om nogen kender hende er at vi har fået afvide at vi er nr. 4 der ejer hende så foruden avleren er der jo to andre der muligvis kunne fortælle lidt om hende

0
0
Svar på denne tråd

Andet forum...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 19:45

Hvis der er tale om at finde Magic Angel's fortid hos de to andre ejere udover avleren, så er det inde på efterlysninger du skal spørge...

Så har det jo ikke så meget at gøre med avl's-delen i det...

Mange vrinskene hilsener

Sara & Ulrika

Ulrika, Holstener. Den bedste lille prinsessehest!

Fanatic og Sikando...leg godt i dyrehimlen. I vil altid være i mit hjerte.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider