Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Polo & Patrick
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 11:57
Jeg solgte i 2001 mine 2 Welsh Mountainsplage til hestehandler Leo Baggesgaard i Brørup.

Polo er en hoppe og hun havde 3 hvide ben + 1 hvid kode samt en hjelm.

Patrick er en hingst og han havde 3 sokker og en stjerne og en blis.

Der var lavet F.U.H.A stamtavler på begge ponyer og jeg ved jeg (Linda Rasmussen) stod som opdrætter/ejer.

Har du ponyerne nu eller kender du dem så kontakt mig venligst da jeg gerne vil vide hvor de er kommet hen.

Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D
Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider