|
|
| Polo & Patrick |
|
|
Jeg solgte i 2001 mine 2 Welsh Mountainsplage til hestehandler Leo Baggesgaard i Brørup.
Polo er en hoppe og hun havde 3 hvide ben + 1 hvid kode samt en hjelm.
Patrick er en hingst og han havde 3 sokker og en stjerne og en blis.
Der var lavet F.U.H.A stamtavler på begge ponyer og jeg ved jeg (Linda Rasmussen) stod som opdrætter/ejer.
Har du ponyerne nu eller kender du dem så kontakt mig venligst da jeg gerne vil vide hvor de er kommet hen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet