jeg vil gerne efterlyse 2 ponyer, i rigtig lang tid blev de solgt sammen, men senere er de blevet skildt ad.
i 2005, maj måned. blev de solgt fra Hjarup, Jylland, til en familie i Nagbøl, stadig jylland. de kunne så ikke styre dem, derfor blev de solgt til en hestehandler som solgte dem på Vorbasse marked, stadig i 2005. på vorbasse marked var der er rideskole som købte dem, den hedder vist fuglbjerg rideskole.
de havde dem i et års tid tror jeg hvorefter de blev solgt videre hver for sig.
jeg ved at de på fuglbjerg fik skiftet navn, da man ikke viste hvad de hed. så tintin, blev kaldt Ekano, og terrie blev kaldt Balou.
jeg ved ikke mere om terrie, andet end at han vist skulle være solgt til en anden familie, som vist skulle tage sig godt af ham.
tintin blev solgt tilbage til hestehandleren, Christian Skov, fra Vejlø i næstved, hvor hans barnebarn vist skulle tage sig af ham.
jeg har aldrig haft mulighed for at kontakte Christian da jeg hverken har hans mail eller telefonnummer. så derfor håber jeg at der er en af jer, som kender den christian som jeg søger, og måske kan give mig hans adresse eller telefon nummer.
lidt info om de to hypper.
Tintin, Ekano.
en rød vallak, på ca 130 cm i stang. han er omkring de 16-17 år. rød man, hale og pandelok. hvid sok og hov på venstre bagben samt sort mærke oppe hvor venstre bagben og mave samles.
hvis blis.
Terrie, Balou.
Lille shetlænder, brun vallak, med sort, man, hale, pandelok, og 4 sorte hove og sokker der går til over knæene. omkring 1 m. i stang. har en lille hvid stjerne.
håber der er nogen der ude der kender til en af dem. da jeg meget gerne vil høre om de stadig er i live, og om de har det godt.
hilsen Trine.