|
|
| Dutchboy 2, 9504267 |
|
|
Er der nogen, der kender denne hest?
Min egen hoppe er mor til den, og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor den er nu, hvad den laver osv.
Jeg ved ikke meget om den.
Jeg ved, det er en hingst (står i hvert fald registeret som sådan, men man ved jo aldrig...). Mørkebrun. Er født d. 5. maj 1995 hos samme opdrætter som min egen hoppe - nemlig Knud Kristensen i Aars, Jylland.
Dens far er Dutchmann.
Hvis der er nogen, der kender denne hest - til trods for de meget sparsomme oplysninger - må I meget gerne skrive til mig...!!
Med Venlig Hilsen Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet