Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Fjordhesten Candis
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 17:50

Heeej (:

I 2004 begyndte jeg at ride en fjordhest på Assendruplund. Hun var ikke særlig høj kune 136 cmhøj, men ellers lignede hun alle andre fjordheste.

Jeg ved ikke særlig meget om hende, men hendes ejere red catrine, eller noget den retning. Hende der stod for Candis da jeg passede hende hed Rie, og hendes kæreste hed Otto.

I august/september 2004, blev Candis hentet, og blev kørt til Jylland, uden jeg fik noget afvide.

Det kunne være rart hvis nogen kender en fjordhest ved navn Candis, som er 136 og har/haft en ejer ved navn catrine.

Tak for hjælpen hvis i kender hende..

Pernille

- Lukas min øjesten <3
kommende rosethugger

0
0
Svar på denne tråd

Fjordhesten Candis
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 09:07

Den øverste af de Candis'er som finchen linker til kender jeg. Hun blev solgt fra vores rideklub i 2006 og da havde vi haft hende i et års tid eller to. Vi fik hende fra en hestehandler og før ham kom hun vist fra en produktionsskole på Fyn, hvor hun havde stået sammen med sin mor Tulle. Tulle og Candis kom oprindeligt fra en ældre mand på Fyn. Så hende kan det så kun være, hvis hun har været på Sjælland inden hestehandleren fik hende. Jeg mener dog at "vores" Candis var ca. 140-142 cm. Den nuværende ejer af denne Candis har en profil herinde, søg på Naiomi.

Nr. 2 på listen passer i størrelsen og nr. 3 er noget højere.

KH Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider