Jeg har desværre været så uheldig at havde mistet kontakten til min gamle passer pony Stjernens Mini-lion, da jeg passede ham var han hingst, men har siden hørt at han er blevet kasteret, jeg vil meget gerne finde ham og høre hvordan han har det nu, da jeg har passet ham fra han 1/2 halvt år til 3 år, jeg kan fortælle lidt om ham:
Han er en miniature Shetlænder på ca 82 cm, han er palomino farvet, men gåt næsten helt over og bliver hvid om vinteren, vi prøvede at få ham kåret, men han var ikke udviklet nok desværre, vi tilkørte ham, og har også hørt at bliver brugt som kørepony.
Han er født 8/6-01, han blev født på stutteri Stjernen hvor hans gamle ejer helle købte ham.
Hans far er Skæpperøds Odysseus, og hans mor er Kerswell Lottie og morfaren er Tyros storm of lambridge.
Mini-lion var en god lille pony som ville gå igennem ild og vand for mig, og han var min lille ynglings pony, og fuldte mig rundt som en hund.
Lion elskede at blive nusset og kløet, men han var ogdå rigtig god til at springe.
Hvis nogen har set denne pony eller mener de har kendt ham, eller du måske er den nye ejer, vil jeg blive meget glad for at høre fra jer