Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Stjernens Mini-lion søges
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 12:40

Jeg har desværre været så uheldig at havde mistet kontakten til min gamle passer pony Stjernens Mini-lion, da jeg passede ham var han hingst, men har siden hørt at han er blevet kasteret, jeg vil meget gerne finde ham og høre hvordan han har det nu, da jeg har passet ham fra han 1/2 halvt år til 3 år, jeg kan fortælle lidt om ham:

Han er en miniature Shetlænder på ca 82 cm, han er palomino farvet, men gåt næsten helt over og bliver hvid om vinteren, vi prøvede at få ham kåret, men han var ikke udviklet nok desværre, vi tilkørte ham, og har også hørt at bliver brugt som kørepony.

Han er født 8/6-01, han blev født på stutteri Stjernen hvor hans gamle ejer helle købte ham.

Hans far er Skæpperøds Odysseus, og hans mor er Kerswell Lottie og morfaren er Tyros storm of lambridge.

Mini-lion var en god lille pony som ville gå igennem ild og vand for mig, og han var min lille ynglings pony, og fuldte mig rundt som en hund.

Lion elskede at blive nusset og kløet, men han var ogdå rigtig god til at springe.

Hvis nogen har set denne pony eller mener de har kendt ham, eller du måske er den nye ejer, vil jeg blive meget glad for at høre fra jer

Kærlighed er først ægte når den er ubetinget
0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 12:46
billeder af ham, kan i se på min præsentation, kunne ikke finde ud af at få dem med

0
0
Svar på denne tråd

billeder af ham
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 13:18

0
0
Svar på denne tråd

Tusind Tak
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 17:59
ej mange tak for hjælpen hehe

0
0
Svar på denne tråd

lige det sidste
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 13:22

Mini-lion, blev solgt fra stutteri stjernen sammen med en anden hingst der hedder Stjernens Gordon, ham søger jeg også for at høre om hvordan han har det nu. Han er rød, med en lidt hvide hår i panden, han er lige så gammel som lion, men var lidt højere, hans far er Suothfieldgate Goldstrike, moren var Gry.

Det sidste jeg hørte om ham, var at var blevet byttet med en nordbaggeplag til en familie på fyn, som brugte ham som ridepony til deres datter, kunne virkelig godt tænke mig at høre fra nogen der måske har kendt, ejet, redet, passet, set disse to små ponyer, eller måske har et familie medlem til en af dem, ved at lion, har nogle små søskende som også kom fra stutteri stjernen.

0
0
Svar på denne tråd

vikelig ingen
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 18:10
er der virkelig ingen der har set den smukke mini-lion, savner ham bare så meget

0
0
Svar på denne tråd

Familiemedlem
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 12:22
Det eneste jeg kan bidrage med er, at jeg også har en vallak efter Gry, Stjernens Gladiator.

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

han er sød
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 12:58

ja så ham lige på din præsntation, han er rigtig nuttet og sød. han har den samme farve som Gordon

Er han også en rigtig frækkert , kan nemlig huske at Gordon han kunne finde på at lave alt slags ballade og var en rigtig gade dreng, men samtidig også havde det helt uskyldige udtryk i sit ansigt hehe

0
0
Svar på denne tråd

He he.
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 21:11
Ja han er lige nøjagtig som det du beskriver der Og det er absolut ikke fordi jeg ikke opdrager på ham. Men sød det er han, en rigtig skrupsak.

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

sjovt...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 19:10
sjovt at han faktisk så ligner sin halv storebror så meget hehe, men de er bare nuttet og søde.

0
0
Svar på denne tråd

opdate.
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 15:17

jeg har fået fortalt at lion er blevet solgt til nogle mennesker omkring gundsø magle- eller en af de små byer der omkring . som kører pony.

Hvis i evt har set en lille palomino pony der omkring eller andre steder, så beder jeg jer rigtig sødt om at lige at skrive det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider