|
|
| SANTA !! |
| Forfatter:  |
Rikke2 |
| Dato:  |
28-11-2005 17:13 |
|
Hej alle ! Er der nogen der ved hvor Santa er ??? Hendes "rigtige" navn er vidst: Santa Calibra Hun er brun, omkring 170 cm, og meget sød og kærlig !  Har sidst stået i Frederiksdal. Var god (og frisk) til at springe og kunne godt gå god dressur også. Var meget glad når hun var i skoven  Håber nogen kender hende ! Vil oså gerne vide hvis nogen ved om hun er... aflivet  Der er billede af hende på min profil ! KH Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Prøv inde under "efterlysninger" 
/DarkAngel Gammelt kinesisk ordsprog siger; "Den der aldrig sover er altid vågen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hovsa.. |
Rikke2 |
28-11-2005 17:48 |
|
Ja fandt jeg ud af da jeg havde lagt det her ind !hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hovsa.. |
Rikke2 |
28-11-2005 17:48 |
|
Ja fandt jeg ud af da jeg havde lagt det her ind !hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Santa. |
|
|
Hej Rikke. Jeg har haft Santa i 1/2 år fra foråret 2003 til efterår 2003. På det tidspunkt ejede Nathalie hende. Hvem ejede hende da du red på hende? Jeg vil også meget gerne vide hvor hun er nu. Hun var en lidt speciel hest, så jeg har tænkt meget på hvilken skæbne hun har haft siden hun rejste fra mig. Der er billeder på min præsentation, hvordan hun så ud da hun kom og da hun rejste.  Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Louise |
Rikke2 |
30-11-2005 14:07 |
|
Hej Louise Tak for dit svar! Da jeg havde part på hende var det Erling Olsen der ejede hende.. men da jeg begyndte at ride hende havde han haft hende nogle år i forvejen. Rikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Louise |
Rikke2 |
30-11-2005 14:08 |
|
Hej Louise Tak for dit svar! Da jeg havde part på hende var det Erling Olsen der ejede hende.. men da jeg begyndte at ride hende havde han haft hende nogle år i forvejen. Rikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Santa. |
|
|
Hej Rikke. Ejer ham Erling hende ikke mere? Eller har han flyttet hende siden du ikke ved hvor hun er nu? Du skriver også du gerne vil vide hvis hun er blevet aflivet, er der en grund til hun måske kan være det? Havde hun det ellers godt da du havde part på hende? Hvis du finder ud af hvor hun er, må du meget gerne skrive det til mig. Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Louise |
Rikke2 |
30-11-2005 22:01 |
|
Hej igen Jeg tror ikke Erling har hende mere da han ejede rideskolen hun var på og da de så skiftede ejer (i sommerferien). Da jeg havde part på hende hostede hun og de kunne ikke finde ud af hvad det var og jeg hørte alle mulige rygter, derfor er jeg bekymret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Santa. |
|
|
Hej Rikke. Okay. Jeg håber virkelig at der er nogle der ved hvor hun er, og at hun har det godt. Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Louise |
Rikke2 |
01-12-2005 20:19 |
|
Det gør jeg virkelig også ! Jeg tænkte på; hvor gammel var hun da du red hende ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Rikke. |
|
|
Jeg kan ikke helt huske det. Mener hun var omkring 6-8 år. Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen |
Rikke2 |
03-12-2005 15:32 |
|
Okay .. tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Rikke. |
|
|
Hej Rikke. Jeg har muligvis fundet ud af lidt nyt i Santa sagen. Jeg har skrevet til en som svarede mig engang, for noget tid siden, da jeg efterlyste Santa. Hun mener det er rigtigt nok at Erling har solgt Santa. Hun mener hun blev solgt til Elliasen i Slangerup. Jeg håber godt nok ikke hun står hos en heste handler, men jeg vil prøve at undersøge det. Mvh Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Santa. |
|
|
Så har jeg snakket med Eliasen. Hun skulle være solgt til en familie med en gård, som vist har hende hjemme. Så hvis der er nogle som kender denne familie, som har købt Santa hos Eliasen, vil jeg meget gerne høre om det. Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak .. |
Rikke2 |
06-12-2005 15:36 |
|
Hej Louise Mange tak for hjælpen . . meget rart for mig at vide at hun ikke er aflivet ! For jeg holdt af den hest !.  Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Louise |
Rikke2 |
14-12-2005 13:09 |
|
Hej igen .. Jeg tænkte på om Eliasen sagde noget om hvor i DK Santa var kommet hen ? Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja,... |
|
|
Hej!
Santa Calibra har stået på BRF. (Birkerød Rideforening) Min bedste veninde havde part på den. Så vidt jeg husker stod den der ikke ret længe og det har været omkring 2002/2003/2004. -Jeg kan godt finde ud af nærmere hvornår det var hvis det er...
Den var ikke vildt nem i dressuren. Hovedet hang oppe i skyerne og dens kropsfacon var ikke egnet til dressur. I springningen husker jeg den som fremadsøgende/ vild eftersom ejeren sprang med skarpt bid. Det var en ung pige der ejede den.
MVH Cathrine.
(Jeg har selv redet på BRF og kender derfor til situationen da hun stod opstaldet der)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fortsættelse |
|
|
*Fortsættelse* Jeg har været de gamle klubblade igennem og fundet ud af, at Santa kom til BRF omkring november/ december 2003. -Altså 2 år siden og hun var 7 år på det tidspunkt. Ejeren var Nathalie. F: Zivago MF: Voltaire Hun havde en kendetegnende tynd hale da hun stod på BRF 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Cath |
|
|
Det var også Nathalie der ejede hende, da jeg havde hende stående. Det passer fint med tidspunktet at hun blev flyttet til BRF efter hun var hos mig. Mvh Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Santa . |
Rikke2 |
15-12-2005 14:37 |
|
Hej cath Tak for dine svar !!! Men da jeg havde part på hende var hun helt vild nem og få til biddet, så det virker da underligt..  Rikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hej Rikke |
Christina F Hansen |
04-02-2007 09:50 |
|
Har du prøvet at ringe til Winnie, det kunne jo sagtens være at hun ved hvor Santa er, hun har så mange forbindelser.  Håber I har det godt ude på Frederiksdal. Knus fra Christina og Johnny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santa. |
sara |
04-02-2007 10:38 |
|
santa står i værtfald ikke på frederiksdal mere,, og vinnie har ikke frederiksdal mere,, men som sagt har i jo fundet ud af at hun står på en gård hved en familie ,,, så held og lykke med vidre forskningen , håber meget at i finder hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Santa. |
Christina F Hansen |
04-02-2007 10:58 |
|
Det ved jeg, har selv redet derude fra jeg var lille af, flyttede kort tid før Winnie og Erling stoppede. Men det kunne jo sagtens være at Winnie har kontakt med de nye ejere. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|