Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hjælp med ham her...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 10:21

Hej herinde

Købte for noget tid siden en dejlig hest på og vil nu gerne finde ud af hans historie og hvor han oprindeligt kommer fra og selvfølgelig hvad han tidligere har været brugt til..

Måske nogen af jer herinde kan hjælpe!!

Hesten hedder Junker og er vist nok en blanding af hannovaraner og holstener..

Han har, så vidt jeg er informeret, stået på en rideskole i Greve og blev der solgt til en hestehandler. Han måler 173 cm. og er i dag omkring 14 år gammel og ret meget mere ved jeg ikke om ham..

Junker har et fantastisk temperament. Han er så god som dagen er lang og har ikke lavet nogen unoder med mig. Han virker meget terrænvant og går igennem alt (vand, skov og grøfter) og virker så absolut ikke som nogen kylling.

Han har en mindre stald fejl som resulterer i at han en sjælden gang væver i boksen. Ellers har vi ikke bemærket noget.

Jeg købte Junker på et ridecenter ved Ringsted og fandt ud af at han ikke var videre trailervant.. Det har nu ændret sig og han går, om ikke en smule modvilligt, så lige ind i traileren og står under hele turen meget stille.

Håber at nogen herinde kan hjælpe!!

Ønsker alle en herlig weekend..

:0) Palle

HesteFotografering tilbydes

Dine øjeblikke taget af www.ctfoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

flere billeder...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 10:30

Hej igen..

Der kan i øvrigt ses mange flere billeder af ham på

www.frydenlunds-hjemmeside.dk/ galleri1.html

:0) Palle

HesteFotografering tilbydes

Dine øjeblikke taget af www.ctfoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider