|
|
| DV Viking, Kastrup sep. 1994 |
| Forfatter:  |
Heidi A. |
| Dato:  |
29-11-2003 02:54 |
|
Jeg søger en DV hest ved navn Viking som stod i Kastup i sep. 1994 da han skulle være faren til min hest Savoux.
På slutsedlen står der kun, som overskriften siger, at den hed Viking og skulle have stået i Kastup. Min hest er født i aug. 1995, så i sep. 1994 må han jo ha´ stået der.
Jeg ved godt det er sparsomme oplysninger, men jeg håber alligevel.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet