hej. jeg købte i juli måned sidste år, en skimmel vallak ved navn Latchio F. fra stutteri Falkensteen. den var på daværende tidspunkt 6år, og redet sammenlagt 1/2år i.fgl. sælger. den er efter Latciano/Welthit II, 177 høj, og som sagt født i år 2000. der har været utrolig mange problemer forbundet ved handlen af denne hest, og den har været syg siden den blev købt, eller rettere sagt: haltheden og ubehaget viste sig hos den på dag 3. jeg har gjort alt hvad der står i min magt for at hjælpe den. det er hovsenebenet den er gal med, så mulighederne er begrænset. hele denne oplevelse med den stakkels hest (og min efterhånden MEGET tomme pengepung) skær mig i hjertet, og jeg søger svar. så er der nogen der har prøvet den/set den/kender den eller evt har haft vehandlet på den tidligere,kender dens historie eller lign. så ville det være en kæmpe hjælp. jeg søger at information jeg kan få, for nu vil jeg efterhånden gerne til bunds i denne sag, da hele denne sag, har været en meget "lurvet" oplevelse, af flere årsager.
på forhånd tak for hjælpen.
hvis i er i besiddelse af "personlige" informationer, bedes i venligst henvende jer pr. mail
don_andersen@hotmail.com
Hilsen Christina