|
|
| EFTERLYSNING!!! |
| Forfatter:  |
Børge |
| Dato:  |
22-11-2003 20:46 |
|
Hvor er Max henne. Brun valak 165. Stjålet 21/6-03 på Broagerland. Kendetegn, er krybbebidder og har spat i bagben. Henv. Mobil 28844374. El. sms.Billed kan mailes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhhh 21/6???? |
| Forfatter:  |
sandra winther |
| Dato:  |
22-11-2003 21:39 |
|
øhhh sorry men det er da lang tid siden nu vi har haft den 21.06.03.
kendetegn krybbebidder og spat i bagben???
det kan man da ikke se i det man ser en hest stå på en fold elller lign.
mvh sandra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet