Kender du Felix?
Felix er en stor rød DV-Vallak med en halvmåneformet stjerne i panden. Han er ca. 8 år. Meget indfodet på begge forben. Jeg købte ham for ca.4 år siden oppe Nordpå, i Tjele, hos en pige der hed Ann Louise. Felix er ikke hans rigtige navn, Ifølge hans papirer hedder han Helios.
Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om hvor han har været før han kom til mig. Hende jeg købte ham af, havde købt ham af en dame, som havde købt ham af en hestehandler... og her ender sporet... Ifølge hans papirer skulle han være opdrættet i ved Lemvig, hos en dame ved navn Anne Grethe, eller Grethe Sørensen...(?)
Har du mødt denne pragtfulde hest på din vej, har du bare den mindste anelse om at du kender ham/ har set ham..... Så vær sød at skrive... alt har interesse...
