|
|
| Fortid og nutid.. Mange... |
| Forfatter:  |
Me2 med Baldyret www hestefolket dk |
| Dato:  |
23-05-2007 15:57 |
|
[FOR]JOLLY Welsh Mountain. Født i 1986. Da vi købte ham var han meget lys gråskimmel. højre forhov mørk, resten helt lyse. Blis/lyserød mule.. var han våd, havde han blis. Han var krybbebider. Elskede at stejle og spurte afsted, han løb enormt hurtigt. 120 i stg og meget spinkel. Købt i Stege i 1991. [FOR] RIKKE Shetlænder blandning. Født i 1980 menes der. Rød, stikkelhåret med lys man og hale. sort plet på venstre balle(bagpart). mørke hove. Bange for mænd. 104 i stg. Købt i Vig i 1991, kom fra Præstø, og vist nok tidligere fra Vor Frue. [NU] KLAUS Islænder. Født i 1988. Afbleget gråskimmel. Kraftigt bygget. 118 i stg. Ringfod og har været forfangen. Måske solgt som welsh blanding. Skulle vist være på Falster. Solgt fra Stevns i 1999-2000 [NU] BANDIT Islænder blandning. Født i 1993. Rødskimmel. Forv. stg omkring 125-135 Sorte sokker. Solgt fra Stevns i 1994. [NU] CORNELL Måske Fuldblods blandning. 150-155 i sgt. Brun med lav sok på vensre bagben. Solgt fra Stevns i 1994-1995 [NU] KASPER Fjordvallak uden papirer. Født midt i 80'erne mener jeg. Har striber på benene. Ca 148 i stg. Stryger på bagbenene. Mor hed vist Trille og far hedder vist Nicklas. Solgt fra Stevns i 1993-94 Kom til Vig. [NU] DAPHNE Lille welsh hoppe. omkring 118 i stg. Gråskimlet. Var rideskole pony på Vestermark på Stevns i 1993 [NU] TOT Fjordhoppe Ca 130+ Livlig Aner intet om alderen. Lejet af Vestermark fra Møns Klint i 1996-98 ca Har vist nok været til salg fra Møn i 2003-2004
[NU] FRIDA Shetlænder hoppe. Født i 1997. Rød med lys man og hale. Ca 90 cm. Solgt fra Bovang Ranch på Stevns i 2004-2005
Jeg sætter billeder ind senere. Måske kommer der flere heste på listen *s* Skriv osse selvom du er i tvivl.
Mangler du en hjemmeside? Skriv og hør nærmere hvad jeg kan tilbyde. Team Firkløveret- Læs lidt om os og vores heste. Hestefolket.dk- For en god debat, osse om andet end heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Jeg tror billeder vil hjælpe rigtig meget 
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
23-05-2007 16:33 |
|
Som skrevet  De kommer senere, blev bare lidt lidt afbrudt *s*
Mangler du en hjemmeside? Skriv og hør nærmere hvad jeg kan tilbyde. Team Firkløveret- Læs lidt om os og vores heste. Hestefolket.dk- For en god debat, osse om andet end heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder... |
23-05-2007 17:51 |
|
Jolly   Rikke  Klaus  Bandit   Cornell   Kasper  Daphne   Tot har jeg desværre ingen billeder af. Frida 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Kom helt til at savne både Frida og Rikke. Du må skrive hvis du hører noget om Frida. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu en hest... |
24-05-2007 08:42 |
|
[FOR] Salina Fjordhest uden papirer Ca 138 i stg. Spinkelt bygget og rødblakket tror jeg det hedder. Rigtigt ædelt hovede. Rolig og nem, god til dressur. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lindens Evening Mist |
24-05-2007 08:57 |
|
[NU] Lindens Evening Mist -Nelly/Nellie Welsh Cob eller New Forest. Ca 140+ Brun med lave sokker på bagbenene. Gik som selskab til en Lipizzaner blanding på Stevns i 1993. Jeg passede hende en kort periode. Mand jeg græd da hun skulle væk igen.  Hun var en ædre dame, så det er ikke sikkert at hun lever mere.   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere... dog uden billeder pt. |
24-05-2007 21:06 |
|
[NU]Aalekrogens Pontus Shetlænder hingst/vallak. Far : Prins. Mor felia. Født i 1999. Rød med lys man og hale. Har måske enkelte hvide hår i panden. Solgt til en Maria ved Næstved vist nok i 1999-2000. [NU] Krølle Shetlænder hingst/vallak Født i 1990-92 menes der. Sort Ca 90 i stg. Solgt til Torben Andersen Rønnede eller Ole Johansen i Tappernøje i 1996-1997
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slet ingen??? |
27-05-2007 18:44 |
|
Der kan genkende dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hiver lige |
30-05-2007 08:30 |
|
Tråden lidt op igen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *s*...opdaterer. |
31-05-2007 16:10 |
|
Jeg efterlyser osse heste fra hestehandler Ole Johansen fra Tappernøje fra perioden 1998-99 som kunne være ½ haflinger eller mere. Jeg har fået afvide at min daværende hingst lavede en del føl dernede i 97-98.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg prøver lige igen... |
08-06-2007 09:14 |
|
Rykker lige op... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm ... |
|
|
hvor blev Bandit solgt hen, og hvor gammel var han der?
"Money is not everything, freedom is everything" -Citat: Mig selv  Pony efterlyses. Se præsentation for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vedr. Bandit. |
10-06-2007 01:38 |
|
Hans tidligere ejer, som ikke er mig kan desværre ikke huske hvor han blev solgt hen, men har hørt at det skulle være i næstved egnen, men det er altså langt fra sikkert, så alt er muligt. Bandit var ikke mere end ca 1 år, eller deromkring, måske liiidt yngre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rykker op |
13-06-2007 11:05 |
|
Rykker op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rykker op |
20-06-2007 20:44 |
|
Rykker op igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske Klaus? |
JanniM1 »HypHyp« |
21-06-2007 21:10 |
|
Jeg er ret sikker på at Klaus har stået på Mors - jeg var en gang ude og se min nabos heste, nok for 5 år siden måske. Der havde hun en lille pony som hed Klaus til hendes søn, den havde samme højde, samme farve og hed det samme .. det kan næsten kun være den, men jeg er ret sikker på at de har solgt ham nu, da drengen mistede interessen.
En dejlig hest - en dejlig dag - et dejligt humør Telepati - en stor hjælp - min redning Min dejlige Odin, sammen klarer vi alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oki tak |
21-06-2007 21:50 |
|
Tak for responce... Hvordan finder man ud af mere? Jeg fik afvide at han skulle være kommet til falster eller noget i den stil... Har du en mulighed for at finde ud af mere?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Islænder... |
22-06-2007 13:18 |
|
Kender du til en islænder vallak uden papirer. købt som 4-gænger, men er 5-gænger. Broget, 3-farvet.. Brun, sort og hvid, og farveveksler i den brune farve. Ca 7 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kasper |
sarapigenlet |
23-06-2007 11:06 |
|
hej  jeg har en nordbagger, som er så høj. jeg har fået ham få ca. et år siden, og kender ikke noget til hans fortid. jeg har billeder på min præs. hilsen Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre.. |
23-06-2007 12:21 |
|
Din fjordhest er ikke gammel nok til at være Kasper...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den skimle på det nederste billede |
Scheila |
23-06-2007 14:46 |
|
Hej Me2 Jeg søger min gamle kat 1 Scheila... Den ligner den på billedet bagfra. Har den et gammelt ar på bagpiben? Lidt svært at se på billedet, men kunne godt ligne nemlig. Hilsen Maybritt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsan |
23-06-2007 15:29 |
|
Ja jeg kan faktisk godt se at de ligner hinanden bagfra, men det er desværre ikke den samme. Hesten her var 155 i stg og lipizzaner blanding. OG vi kender hendes fortid tilbage fra 1993. Men held og lykke i din søgen  mvh Sanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey du |
Scheila |
23-06-2007 16:43 |
|
Hej Sanne Øv hvor ærgeligt...Men tak alligevel. Det skulle da også være mere end heldigt hvis hun lige dukkede op samme dag jeg har sat eftersøgning i gang. Hilsen Maybritt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaa |
23-06-2007 16:57 |
|
Men man ved da aldrig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hiver lige |
26-06-2007 00:00 |
|
Denne tråd lidt op...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rykker op |
30-06-2007 10:02 |
|
Rykker op...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøver igen... |
26-07-2007 23:37 |
|
Rykker op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske ... |
|
|
han ligner meget Lukas, min "lillesøster"'s gamle pony. Men er ikke sikker. Ponyen i baggrunden på billeder nummer to af Lindens Evening Mist -Nelly/Nellie , hvad hedder den ? Og hvor gammelt er det billede? den ligner en jeg kender.
Jan Chr. Tarm. 1'er ponyhoppe, lys gråskimmel. Se præs.  "Jeg vidste kærlighed ku' gro Bare du var her hos mig Så vidste jeg, jeg var hjemme For du gav mit hjerte ro" -Jeg elsker dig Lucky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsan |
|
|
Er det noget du vil undersøge? Ponyen i baggrunden er ikke nogen pony, derimod en hest.. Den lever ikke mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå oka :) |
|
|
Nå oka, den lignede lige en jeg efterlyser. Sikker på at Bandit var islænder? Er bare utrolig meget som den ligner Lukas.
Jan Chr. Tarm. 1'er ponyhoppe, lys gråskimmel. Se præs.  "Jeg vidste kærlighed ku' gro Bare du var her hos mig Så vidste jeg, jeg var hjemme For du gav mit hjerte ro" -Jeg elsker dig Lucky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hendon Daphne? |
|
|
[NU] DAPHNE Lille welsh hoppe. omkring 118 i stg. Gråskimlet. Var rideskole pony på Vestermark på Stevns i 1993 Er hendes fulde navn Hendon Daphne? Hvis det er hende har hun stået ved Ølby efter 1993. Har du flere billeder? Eller afstamning? Jeg tror det er en hel eller halv søster til min pony.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Det aner jeg desværre intet om. Jeg ved bare at hun hed Daphne... Skøn lille hoppe der bare langt fra egnede sig som rideskole pony og osse kun var der i kort tid...
Haflingervallak udlånes. Han er 11 år, ca 145-148 i stg, og har store bevægelser, lidt a' la en frieser. Han skal arbejdes lidt med galoppen, da han ikke har prøvet dette så meget. Han er en dejlig pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tråden |
|
|
trækkes lige op c",)
Hestefolket.dk - Et dejligt sted at debattere!!!!! Kig ind, blot 5 minutter, det kunne jo være at du blev hængende c",)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kat 1 ponyhoppe. Jan C, Tarm. Gråskimmel. Ca 6-7 år. - Skals Efterskole 06/08  - Constance Beverly Briscoe ~ Barndommens mareridt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
Bally |
14-10-2007 21:27 |
|
Vi siger mange tak for linkene. Min kæreste Me2 mangler stadigvæk oplysninger om alle sammen, og dette kunne jo godt være Bandit, men vi mener nu at han måske er blevet helt hvid. Men undersøger det. Igen tak. Bally.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Juju |
Bally |
18-02-2008 21:31 |
|
Nej det har Sanne ikke, men ved du evt noget om Rikke? Det er fortiden der søges... Bally
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frida... |
Bally |
14-07-2008 20:20 |
|
Skulle efter sigende være solgt til Falster....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Domino |
|
|
Bandit ligner meget min gamle passerpony, Domino. Der er billeder på min profil. Hvor stod han da du kendte ham?
Anne og Salina Ejer af verdensklasse-flodhest Stald Poppelgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|