|
|
| Rød hoppe fra 91'/ 92' |
|
|
hej allesammen!!!
jeg vil gerne vide, hvor Malou (kan hedde noget andet nu) er nu ... hun er rød med 3 sokker ( begge bagben + et forben) og et bred blis.. hun er ca. 1.60 høj .. har en lavt ansat hals.. og er såvidt jeg husker går hun lidt sjovt på hendes ben... desuden hun har en flot og ret speciel lys, skinnende rød farve og er køn... og hun er meget kontaktsøgende og kælen...
hun blev solgt fra en pige, som boede i Vester Nebel (ligger imellem Kolding/egtved)... pigen havde købt den af en hestehandler, ved navn Willy, som havde begge dens forældre og selv har avlet den.. jeg har hørt noget om at den, måske skulle være solgt til Sverige, men det er ikke sikkert at det passer.. vh tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet