Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Molly - brun I'er pony m. bred blis
Forfatter: 
Dato:  18-11-2003 21:39
Er der nogen der ved noget om "Molly"???

Hun er brun med pæn hvid blis (dækker næseryggen) og korte sokker på begge bagben...

spinkel bygget (sandsynligvis araber-blanding), og ca. 140 cm. i stang. Lidt nervøst temperament (meget følsom i munden).

Hun var rideskolepony på Ørholm Ryttergård i et par år indtil starten 1993...

Hun blev solgt til hestehandler Eliasen i Slangerup, hvor hun stod i ca 1 år... derefter ved jeg ikke hvor hun er endt...

Hun havde en skade i det ene forben kort tid inden hun blev solgt, men var blevet rengående...

Er der nogen der kan hjælpe mig? om hun lever (og hvor) eller om hun er taget til de evige græsmarker?

Hun må være knap 20 år (mener hun var omk. 8 år da hun var på rideskolen), hvis hun altså lever...

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

Spørg endelig løs hvis der ønskes flere oplysninger, så vil jeg svare så godt jeg kan huske...

- Heidi :-)
0
0
Svar på denne tråd

Håber virkelig at....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 19:36

..... Du finder ud af noget om hende, men ved desværre ikke noget, som kan hjælpe dig.!

- Carina
0
0
Svar på denne tråd

Carina
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 20:01
- tak for din søde besked... :-)
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2003 18:05
hej.
jeg ved ikke om du kunne sige mere om hende.. har hun et "sjovt" bagperti???? for den beskrivelse passer på min pony, ud over alderen!! min pony er ca 14 år. gætter dyrlægen på... og hun er næmlig også araber, var hun kræsen...????? hun er ca.142-144 stang.. er brun /men rød i pelsen.. men har jo som en brun hest sort man.... har hun det??? og meget ILER??? jeg har et billed inde på min prestation... .. kig lige, for jeg søger nemlig efter hendes fortid... knuz louise 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Ciska
Forfatter: 
Dato:  25-11-2003 18:59
hej

det var da bare iorden.. Håber virkelig stadig at du finder hende.. Kender hende desværre STADIG ik.

KnuZ ;-)

Arabere er dejlige!
- enige?
0
0
Svar på denne tråd

desværre...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 22:26
super-mig:

det er desværre ikke Molly... Hun har/havde en bred lige blis...

desværre (for os begge) :-)

- Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider