|
|
| har du redet/haft hest i Hvidovre/Avedør |
| Forfatter:  |
Malue Lind |
| Dato:  |
16-05-2007 14:10 |
|
Har du haft hest ell redet i Hvidovre/Avedøre i år 99(2000??? jeg kender ikk så meget til stedet derude, men eftersøger min gamle hoppe, købt hos Eliasen i sommeren 2000. Hun er ca 162 i stg, rød, med aflang stjerne i panden, havde lang "strit" man, 3 sokker/hvide kronrande og var i rigtig god stand, både soigneret og veltrænet. eliasen havde kun haft hende kort tid. Købt af Dame , som havde haft hende i Hvidovre/Avedøre, redet stævner osv. Hun ku springe helt vildt, men var en stærk og fyrig hest, ikk for urutinerede. Den ene dyrlæge sagde 9 år og den anden sagde 16-17 år som hendes alder. Nogen der kan huske denne hoppe fra Avedøre et sted???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| navnet |
Malue Lind |
18-05-2007 09:09 |
|
Fik ikke hendes navn da jeg købte hende. Eliasen sagde jeg ikke vidste hva det var!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oprykker |
Malue Lind |
22-05-2007 15:30 |
|
rykker li op
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rød hoppe. |
Csspjs |
23-05-2007 22:33 |
|
Jeg kender desværre kun en fra avedøre en rød hoppe der hedder annabell... Ved ikke om det kan være hende!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjbdkjc |
Malue Lind |
24-05-2007 09:21 |
|
stod hun i avedøre/hvidovre dengang? passer hun beskrivelsen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rød hoppe. |
Csspjs |
25-05-2007 14:00 |
|
Ja men tror ikke annabell var så gammel har du ikke nogle billeder af hende???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen billede |
Malue Lind |
25-05-2007 14:20 |
|
kun som almindeligt billede derhjemme, ingen på computer osv. som sagt så er alderen en stor tvivl, så alder vides faktisk ikk. ved godt det håbløst det her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Annabell er blevet aflivet sidste år og hun var kun 4-5 år. Jeg forstår ikke helt dit indlæg... har du ejet hoppen men du ved ikke hvad den hed? Hvornår har du solgt den? Lidt rodet 
~*~ Hilsen Ditte ~*~ Some people say I'm indifferent, but I don't care
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søger hest |
Malue Lind |
29-05-2007 09:20 |
|
jeg købte hende hos eliasen i sommeren 2000, solgte hende igen 2003. har fået af vide hos stod i hvidovre/avedøre før jeg fik hende og gået stævner osv. Eliasen ville ikk sige hvor gammel hun var ell hva hun hed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annabell |
Csspjs |
29-05-2007 21:29 |
|
Hvad er der sket med hende?? Min veninde solgte annabell til en i avedøre er det dig der var ejeren???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej |
Malue Lind |
31-05-2007 09:16 |
|
jeg har ikk haft hest i avedøre, jeg efterlyser en rød hoppe, købt af eliasen, han gav mig kun det info at hun havdee været ejet af dame i avedøre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Heysa... |
|
|
Heysa. jeg har gået på rideskolen derude, og har min egen derude.. stod den på en gård i hvidovre/Avedøre !? fik du afvide hvad den måske hed gården , da vi har 3 forskellige gårde (Stevnsbrogård, tavlebakgård, rosmosegård)og 1 rideksole herud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æv æv æv |
Malue Lind |
21-08-2007 00:40 |
|
det var ikk hende.. hmm nej han sagde bare en Dame havde haft hende og brugt hende til spring. og at hun var fra Hvidovre/avedøre det er desværre alt jeg ved. prøver li at sætte billede ind, er ikk sikker på hvordan. ellers ligger det på profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ejjj altså |
Malue Lind |
21-08-2007 00:51 |
|
kan ikk finde ud af at sætte billeder ind  de ligger på profil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
Mia Sjørup |
24-08-2007 15:18 |
|
dine billeder :  
Nu som Mia Sjørup men stadig med ponydyret April HoppeLoppen NU på amager igen Med Indhold  Jubii
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan det være vår Silja? |
Cyanide |
07-02-2009 05:39 |
|
I 2002 importerte min kusine Silja, ukj. avstammning, edelt bygget, hun hadde da stått med føll i følge selger og var født i 94, nå er hun en fantastisk konkurransehest. dette er beskrivelsen: Aftegn: Hoved: stjerne Venstre for: ingen aftegn Højre for: lav sok med pletter i kronrand Venstre bag: sok med pletter i kronrand Højre bag: sok med pletter i kronrand Krop: ingen aftegn Farve: mørk rød Har bilde av henne i min etterlysning. mvh Kristin
-Cy. <3 Silja<3 "my kingdom for a horse.." shakespeare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|