Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Cloudy Bay - hvid pony 147cm
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 22:26

Hvem kender Cloudy Bay?? Det hedder den ifølge dens papire. Den kommer fra Sverige, og har - så vidt jeg kan se, udfra det der fulgte med til den - været ejet af en Karin Martinsen, Västergården Bänatorp, 44794 VÅrgÅrda (Sverige) i ca 1996.

Han er en hvid pony,er lyserød med pletter omkring de naturlige åbninger, 11 år, 147cm og har efter sigende sprunget rigtig meget!


Er der nogen der ved hvem hun er? Eller hvem der ellers har ejet Claudy Bay? Jeg har lige købt ham i dag, så billederne må komme senere...




Pernille med DV-hesten Rigoletto.

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 20:44

Her er et link til et stævne i sverige www2.ridsport.se/vastergotland/ files/%7B82BC4FF4-1437-4CAB-9293- EEB9918FBF65%7D.htm du skal kigge efter en der blev nr 40 der er din hest nævnt

De Her har ham tilsalg på deres side, så de må kende ham www.teamskovly.dk/ default.asp?ID=121

Her er et svensk stanve mere hvor han er www.teamskovly.dk/ default.asp?ID=121

Jeg håber at det hjæper dig lidt.


Venlig Hilsen

Anni og Hannibal!!

Klik dig ind på min hjemmeside

Åengensponygård

Hestepassere søges, se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, det er af
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 21:38

teamskovly jeg har købt ham... =) Hmm.. og jeg tror ikke at det er ham der er nævnt i den svenske startliste, for navnet er ikke stavet rigtigt. Der er papirer på ham, så det skulle være underligt hvis de har stavet navnet anderledes. Og efter hans papire at dømme, skulle han springe MB.

Men ellers tusind tak for henvendelsen - vil gerne have flere. Har nu snakket med hans gamle ejere i Sverige, men gad vide om der har været flere??!! Måske da han kom til Danmark?


Pernille med DV-hesten Rigoletto.

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kommer fra teamSkovly
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 22:46

Jaa. jeg kender ham. jeg red ham..


Ja. såå jeg kende ham.. skriv bare jeg ville gerne fortælle. om ham da jeg red ham. og hvorfor jrg stoppe ..


Knus Katrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har skrevet en pb...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 09:19
Hej Katrine! Har skrevet dig en pb... Mange tak. Og skriv bare hvis der er flere der kender ham...

Pernille med DV-hesten Rigoletto.

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider