Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

El Redo
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 12:41
Er der nogen der kender araberhingsten El Redo? Han er skimmel og er født i 1993. Da han er far til min hest kunne jeg godt tænke mig at vide lidt om ham og især gerne se billeder.
0
0
Svar på denne tråd

El Redo
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 09:56

Han bor så vidt jeg ved stadig ved Leon Pejs Jensen i Tisted ved Terndrup (mellem Hadsund og Aalborg).

venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 19:32

Hej

Ja - jeg kender El-Redo temmelig godt fra føl. Jeg er avleren af ham og havde ham til han var knap 2 år. Han blev faktisk solgt lige som sin helbror til Cirkus Benneweis. Men jeg ville ikke have, at de hentede ham før han blev 2 år. I mellemtiden skete der så det at Anja og Miller Benneweis forlod Benneweis. El-Redos hel bror El-Virado fulgte med Anja og Miller til Holland, han nåede at bo og blive trænet i Benneweis i ca. 1 år. El-Redo derimod nåede aldrig at komme til Benneweis. El-Redos oldefar var en gammel Cirkus hest fra cirkus Schumann. Som føl var han meget vågen, men også intelligent og bestemt ikke uden evner. El-Redos mor Vitalia var en kanon springhest/turhest. Hun står pt. 26 år gammel ved Midtgårds Arabiens.

Jeg har desværre ikke nogle billeder af ham af forskellige årsager. Men det kunne jeg da forstille mig at Leon har.

Rikke som skiver til dig, har på et tidspunkt været så sød at sende adressen på Leon til mig. Jeg fik desværre aldrig gjort mere ved det. Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at se nogle billeder af ham, som han ser ud idag.

Jeg ville også meget gerne se billeder af din hest der er efter El-Redo.

Mvh

Annette Larsen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 20:05

også til El Redo. Jeg kan sende dig et billede (ikke så god kvalitet) på mail hvis du vil det. Jeg har også en kopi af hans stamtavle hvis det har interesse.

Men ellers er der nok mulighed her en gang i fremtiden at kunne finde ham på nettet, da jeg har snakket med Leon om at få lavet en hjemmeside til ham. Men det er stadig på udviklingsstadiet, så ved endnu ikke hvordan det kommer til at gå med den.

Sidste sommer fik Lady et føl efter El Redo. En dejlig langbenet fyr Han var rød som lille føl. Han blev solgt i efteråret og allerede ved juletid var han begyndt at skimle.

I følge Leon er alle Redos afkom blevet skimler. Han har efter sigende omkring 100 afkom, så det kan mærkes at Redo har været her:)

Her er et billede af følle. Tror han er en måned gammel på billedet:

Før kendt som Vibs(Marengo)

Nu med ny HP: www.staldlindskov.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 14:52

Tusind tak for hjælpen. Vores internet har været nede, derfor den lange reaktionstid Billeder og andet er selvfølgelig altid velkomne. Min mailadresse er: riker2@gmail.com
Her er også lige et par billeder af min dejlige vallek El Casso, som jo altså er efter El Redo. Jeg købte ham som tre årig og han er lige blevet seks.
0
0
Svar på denne tråd

El redo...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 17:43

Så er hjemmesiden oppe. Desværre havde Leon ikke så mange billeder af El Redo på sin pc, så der er ikke så mange endnu. Men det kommer nok på et tidspunkt.

Siden hedder:

Stald Lillevang

Før kendt som Vibs(Marengo)

Nu med ny HP: www.staldlindskov.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider