efterlysning?
er der nogle der ved hvor en lille 3/2. pony ved navn rumle er henne? han er sjovt broget og kan drille med hovene og er en fantastisk springer?? har billeder af ham! han har været rideskolepony på bøgelund! så skrv endelig, da jeg godt vil vide hvor min yndlings pony er blevet af? 
love u 4-ever skath 

her er han så!
vil savne dig skath 

jeg kom ud lørdag (idag) jeg var glad og frisk til at komme ud og ride. da jeg lige skulle til at gå ind kommer min veninde ud og siger at rumle er solgt. jeg siger hurtigt okay, men græder inden i
jeg står og kigger stift ud i luften og prøvede at holde tårene tilbage, det lykkes og prøver at glemme at rumle er væk. jeg sætte mine ting og går ned af staldgangen og ser den nye pony istedet. den er smuk og flot! når jeg er færdig med ridningen tager jeg hjem og nu sidder jeg her! jeg græder og tænker på om jeg nogle sinde for rumle at se igen? jeg tænker på dengang jeg red og hyggede med ham. jeg var det første barn der kunne løfte hans hove uden at sparke. jeg var en af de første der sprang på ham. og nu er han væk!
jeg er grædefærdig, men prøver at skjule min ulykkelighed, men det er svært. skal fordi i gad at læse min lange "roman", men skulle bare ud med det!