Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Jetsmark Rideklub - elevpony
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 15:27

Gad vide om min datters første pony stadig er at finde i Jetsmark Rideklub som elevpony? Hans ejere lånte ham vist ud som elevpony deroppe, da han stod opstaldet på rideskolen.

Vi solgte ham for en del år siden, da Carina var blevet for stor til ham, og han skulle "byttes ud" med en 2'er pony. Han var vores første lille pony og betød noget helt specielt for hos. De første år hørte vi fra dem i ny og næ og så ham også rundt omkring til klubstævnerne - tænk sig, vi syntes han blev mindre og mindre for hver gang vi så ham ;-)

Nu er det efterhånden ved at være et par år siden vi sidst har set eller hørt fra dem og da Blackie efterhånden er ved at være en ældre herre, er jeg begyndt at spekulere over, om han overhovedet er i live mere.

Vi har godt nok en kontrakt på ham, der lyder, at vi skal kontaktes ved et evt. salg eller ved dødsfald, men man ved jo aldrig helt om det overholdes.

Derfor - jer der kommer på Jetsmark Rideklub: Findes "vores" lille Blackie stadig deroppe som elevpony? Han er omkring 16-17 år i dag, ca. 1.22 i stang, sortbrun med stjerne.

Mange hilsner

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 13:40
har i nogen billeder?

Lene og Tarock.

Ha en fortsat god dag!!

0
0
Svar på denne tråd

Et lidt dårligt billede
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 00:38

men Blackie er den lille sorte pony yderst til venstre.

mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 12:05

fra Jetsmark Rideklub her på HN?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har senere
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 15:07

erfaret, at ejeren har skiftet rideklub til Nejst, men Blackie ved jeg stadig ikke noget om.

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Jetsmark
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 10:55

Jeg skal skynde mig at skrive at jeg ikke kender noget til Jestmark Rideklub eller Blackie...

Men jeg faldt lige over indlægget, da min hest hedder "Jetsmarks Odessa" - synes bare at det var lidt skægt

Hilsen fra
Louise (& Odessa).

Hjemmeside om Odessa - tryk her!

Næsten nyt Gorenje køleskab sælges (214 liter) - læs mere på min hjemmeside eller herinde på Markedspladsen!

Flotte Equipage og Hippologisk

0
0
Svar på denne tråd

kender ham måske
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 18:54
ligner lidt en pony jeg mødte i sommers, men det er svært at se om det er den på billedet. I har ikke et der er bedre vel?

Lene og Tarock.

Ha en fortsat god dag!!

0
0
Svar på denne tråd

Blackie er fundet...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 10:52

og han er blevet solgt videre, trods vores kontrakt om forkøbsret.

Han er blevet solgt til dyrlæge Marianne Rom i Biersted, som købte ham til sin datter og han står nu på Vadum Rideskole.

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

hejsa jeg kender blackie
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 16:19

hejsa jeg kender blackie jeg ved at mariannar rom dyrlægen fra birsted har den nu

mvh trunte

trunte 2412
0
0
Svar på denne tråd

Hvor dejlig
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 02:56

Hvor er det dejligt at høre at I har fundet ham! :-)

Selvom at det er trist at høre, at kontrakten om forkøbsret ikke virkede.

Knus fra Vinnie_M, farmakonom stud.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider