Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Lady, brun 1'er pony, 8 år, lige solgt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 15:16

Fakta:

hoppe

brun med en bagsok og stjerne

8 år

ca 143 cm høj

Hej alle!

Jeg leder efter min tidligere pony Lady. Hun er som sagt brun, 8 år og ca 143 cm høj. Hun er sød og rar, men ikke redet særlig meget så kunne måske forestille mig, at hun er selskabshest eller lignende. Hun har vist udviklet en mild form for astma, der gør at hendes hø skal lægges i blød osv.

Jeg solgte hende lige omkring nytår til en pige ved navn Maria fra Ringkøbing. Hun har nu solgt hende videre, men jeg ved ikke hvorhen. Måske til en pige ved navn Mette fra Skjern-egnen.

Jeg har haft hende fra hun blev født og indtil januar i år og vil bare gerne vide hvor hun er og om hun har det godt. Jeg har billeder af begge hendes forældre og af hende som føl hvis det kunne have interesse.

Håber at den nye ejer eller en der kender hende ser dette.

Hvis du tror, du kender hende, så kan jeg sende et billede, men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind her

Mvh Trine

0
0
Svar på denne tråd

Måske..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 13:42

Jeg er overhovedet ikke sikker, men det lyder måske lidt som en pony, der står over hos os. Kan du sende mig et billede?

dont_doubt_joey@yahoo.dk

0
0
Svar på denne tråd

billede
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 15:33

så har jeg sendt et billede til dig Joey11. kender du hende?

0
0
Svar på denne tråd

Måske ??
Forfatter: 
Dato:  29-04-2007 18:39
Det er måske en lille chance for jeg kender hende, men meget lille , kan du sende et billede til mig??
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider