Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Lami Holmklit
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 15:11

Hej


Jeg har lige købt en ældre dame, der skal bruges til lidt hygge dressur og terræn ridning. Jeg har fundet frem til at den har startet et par La1 stævner i Skive og Struer. Er der nogen der kender denne hest og kan fortælle noget om den, vil jeg blive glad.


Jeg kunne også godt tænke mig at vide noget om dens afstamning, da jeg ikke kan finde noget på faderen som er Laban Agerbo...


Så ligger du inde med nogle informationer vil jeg være dig evig taknemmelig hvis du vil dele dem med mig...


Joel8


www.joelsfoder.dk


Kig forbi!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang lami
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 11:21
Lami Holmklit har i en årrække været rideskolehest på Struer rideskole. Hun var en rigtig dejlig hest, der kunne gå lidt dressur og også sprang rigtig godt. Sød og stabil hest uden unoder og også rar på tur. Meget afholdt hest som alle gerne ville ride. Jeg kan evt sætte dig i forbindelse med tidligere halvpartsrytter. Ring hvis du vil vide mere 97851626
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 16:37

Fandt dette på nettet.

www.oldenborghingste.dk/coney.html

MF: Laban Agerbo OLH 669 udover at være kåret med en stribe 10 taller, formåede han via sine resultater i dressur på Grand Prix niveau at blive kåret i DV.
Trods hans korte virke i avlen blev han far til en række særdeles gode dressur heste, en række gode avlshopper og hingstene Teglgårdens Fabian OLH 685,
Lami Søndervang OLH 708 samt Ruben OLH 719.

www.hingstenet.dk/sogenhest/ viewhorse.php?id=356

Morfar
Laban Agerbo OLH 669
Reg./stb. nr.
I kl. A /10-9-8-9 9-9 10-10 10

Det var lige hvad jeg fandt. Laban har en masse afkom. Tjek selv ved at søge på hans navn...


Chewies opdræt af marsvin:

skiffergrå, coronet og kæledyr, også i satin.

www.chewies.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 11:47

Mange tak for jeres svar. Det er dejligt at høre om Lami, så kan I fortælle mere "lytter" jeg gerne .


Og mange tak for informationer om Laban Agerbo, jeg har prøvet at søge, men finder ikke meget om ham, men prøver lige dine to link.


Endnu engang mange tak...


Joel8


www.joelsfoder.dk


Kig forbi!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lami Holmklit
Forfatter: 
Dato:  12-03-2021 10:00

Hej,

Har du fortsat Lami?

Jeg spørger, da jeg var hendes første lejer, og har forsøgt at finde hende.

 

God dag!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider