Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hø i nærheden af Århus
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 16:34

Hejsa

Er der nogen som kan henvise til steder, hvor der kan købes hø i nærheden af Århus ?

Jeg har det sidste år handlet stråmanden nær Randers, men jeg synes at han er ved at gå op i en vild pris på 1,75 kr. pr kg. ... eller er det bare mig som er sippet og lidt nærig

Hilsen

Anita

0
0
Svar på denne tråd

stråmanden
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:10

Stråmanden har også udsolgt af hø. Godt hø er svært at finde og ret dyrt. Der hvor jeg har min hest på sommergræs har hun lidt hø tilbage, og hun tager 30 kr for en lille balle med ca 18 kg i. Måske hun vil sælge noget af det. Hjemmesiden hedder http://www.sportshest.dk. Kvaliteten er super god.

Mvh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Sorring
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:33

Jeg købte for en god måned siden godt hø i nærheden af Sorring www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=26&i=6808&...y=desc&e=0

Han havde stadig masser af alm. hø og wrap og priserne er iorden.

Anne-Marie

0
0
Svar på denne tråd

1,75 /kg for godt hø
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 08:22

... er det ikke meget rimeligt, det syntes jeg faktisk.. det ville jeg godt godt give hvis høet er fint grønt og støvfrit!

Jeg har lige købt lidt af min nabo, så vi kan klare os indtil vi får 1.slet ind i år - det er jo heldigvis også snart!

Mvh Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Hø til næste år
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 11:19

Tak for jeres svar.

Jeg har stadig lidt tilbage til iår, men det er dejligt at få lidt flere idéer til hvor man kan købe hø til næste års forbrug . Det første hø jeg købte hos Stråmanden var simpelthen så prima kvalitet at jeg aldrig har set noget lignende, men næste hold hø og også lidt af det lucernehø jeg nu har, har slet ikke været en høj pris værdig. Men det har også været et meget uheldig år 2007 for hø-høst.

Anita

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider