Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mobil med GODT signal
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 17:46

Hejsa

Efter vi herhjemme har lukket fastnetstelefonen, og vi bor på lars tyndskids marker, er det blevet ekstra vigtigt med en mobil med godt signal.

Men hvilke kan i anbefale? Det må MEGET gerne være en gammel og grim en, da jeg ikke gider bruge mange penge på den. Også fordi den skal købes uden abbonnement.

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!

0
0
Svar på denne tråd

Modtager
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 18:07

Det er jo sendemasten der udsender signal - og telefonen der er modtager af det signal masten udsender :)

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

telefon
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 18:18

Jeg har aldrig haft problemer med min nokia 6151. Der skulle være ekstra netværksdækning i, men om det er derfor jeg faktisk altid har signal, eller det er fordi jeg har TDC og de har en mast forenden af vores indkørsel, er spørgsmålet

Før den havde jeg osse TDC men en nokia 6131, og der skulle jeg tit rende hele huset rundt for at finde signal....

En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu.

Heidi

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

Pia....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:02

Ja, men jeg tror at der er meget forskel på telefonerne.. Min LG er helt håbløs, jeg må ud på marken til hestene før jeg kan snakke i telefon og kan stortset ikke sende sms´er. Hvorimod min mors og fars nokiaer for det meste virker inde i huset.. Vi kører alle på TDC :-)

Heidi: Tak for dit input :-)

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider