Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

islændersadel til almindelig hest.
Forfatter: 
Dato:  08-04-2003 13:09
jeg har egentlig tit tænkt på om det kan lade sig gøre at ride med en islændersadel på en almen ridehest.
ikke fordi jeg selv skal prøve. men synes egentlig det kunne være ret interessant at vide.
0
0
Svar på denne tråd

Islændersadel
Forfatter: 
Dato:  08-04-2003 17:34
Hej!
Jeg tror generalt islændersadlerne er for korte og for lige .Måske kan en Stübben islændersadel bruges da den er bygget op omkring samme bom som til store heste.
0
0
Svar på denne tråd

okay
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 09:56
okay. det var heller ikke fordi jeg skulle bruge en men bare almindelig interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Individuelt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 18:55

Hejsa

Det er klart individuelt alt efter hvordan hesten er bygget. Islændersadler fås i de fleste længder og der er både sadler til korte og lange islændere.

:-)

KatrineH
Det bedste er at putte sig med en islandsk uldtot
;D

Springmateriel købes
0
0
Svar på denne tråd

.
Forfatter: 
Dato:  13-04-2003 22:01
Tjah, det ville nok ikke kunne betale sig at gøre det (islændersadler er jo for det meste pænt dyre), men ellers skulle der vel ikke være noget i vejen for det.
Vi har en enkelt gang lagt min lillesøsters islændersadel (en alm. rib) på en af mine haflingere, fordi vi manglede en sadel og det gik fint :-)

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Som med så mange andre..
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 01:52
Det kan man sagtens, men der gælder samme regler som med alle andre sadler, de skal passe hesten! De er selvfølgelig lavet til en hest på islænderens størrelse, men passer den hesten/ponien er det jo ligemeget hvilken race den er.
Jeg har selv redet med islændersaddel på min lille hest, det gik absolut udemærket.

V.h.
Signe
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider