Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Norbet Koof
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 10:32

Jeg går og drømmer om en Norbert Koof, men er ikke sikker på om den nu er så lækker som jeg synes. Er der nogen der har lyst til at fortælle mig om deres erfaringer??

/Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Bubbibjørnen Björk
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 23:18

Jeg har en Kieffer Inn AT, som jo sådan set er samme model, bare med skind. (Sådan har jeg i hvert fald forstået det)

Man skal være opmærksom på at man kun kan sidde på éen måde. Dvs. laver hesten elevatorspring og man rammer knæstøtterne med lårene = AVS!
Ellers er det en super lækker sadel, som jeg har været rigtig glad for, specielt på et par bukkende ponyer, da man jo altså sidder "fast" :).

Amanda&Björk

Team Korshøje

Nu uden Fantacy

0
0
Svar på denne tråd

Man sidder fast
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 11:13

hvis man har problemer med overkroppen kommer for langt frem så er det en super sadle, jeg har haft to af dem, og elskede dem. Så meget at jeg var nødt til at købe en spritny.

Men mange kan ikke sidde i dem. Så jeg vil prøve og se om jeg ikke kunne låne en først for at prøve den, før jeg købte hvis jeg var dig.

Men jeg tror folket er glade for dem, for jeg syntes sjældent de er til salg, og jeg fik også solgt min den første samme dag jeg sat den på.

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

super...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 13:47

Min parthest har en og jeg er rigtig glad for den..

Der er utrolig god støtte i den så man er godt "sikret" hvis hesten laver krumspring...

Jeg har hørt (men ved det ikke ) at nogle syntes den er for fastlåst når man kommer op i de høje klasser... Men der har jeg aldrig været oppe så aner det ikke..

jeg syntes det er en kanon sadel (dog får man lidt ondt i popoen efter laaaang tid i sadlen)

Hilsen Trine

Den der spørger er kun dum en gang - den der ikke spørger er dum hele livet

Lykkelig partrytter på den billedsmukke Mulan

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 19:37

på mine forældres gård har vi alle 5 en Norbert Koof.

først havde min søster en, så købte min mor og jeg en og siden har vores to opstaldere også købt en.. vi er alle rigtig glade for den. min søster har brugt sin meget til spring vi andre rider i naturen med den. Jeg kan sagtens ride med både lange og korte bøjler i min, så synes bestemt ikke man kun kan sidde på en måde.

så kun positive ting herfra

Sommerhus på Fanø udlejes... ta hesten med og rid tur på stranden ... se oplysninger på min profil.
0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 21:20

hejsa alle sammen

Tak skal i have, jeg tog ned og købte den, med det forbehold, at jeg kunne aflevere den tilbage, hvis den ikke lå på min hest, eller at jeg ikke kunne side i den... og den skal ikke retur, den ligger bare på min Tara-mus og jeg sidder kanon i den.

Jeg skal dog nok lige vænne mig til, at jeg ikke kan flytte mine ben så meget rundt, men efter 15 år uden at ride, så er der så mange ting jeg skal vænne mig til.

Og så skal den selvfølgelig lige forbi en sadelmager, og have lavet lidt små skavanker, men det må vente til hesten holder sommerferie :-)

/Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider