Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Wintec stigeremme.
Forfatter: 
Dato:  07-04-2003 09:13
Hvad er jeres erfaring med wintecs stigeremme?
Og hvad koster de?

-Trine SH.
0
0
Svar på denne tråd

Super!!
Forfatter: 
Dato:  07-04-2003 14:12
Jeg har redet med dem i ca 1 år, og synes de er rigtig gode!!

De slider ikke sadlen, er super nemme at have med at gøre, og så er der ikke den der ireterrende 'knold' under låret, som der er ved de almindelige. Kvaliteten er rigtig god! Dog kan man ikke lave huller i dem, hvilket nok er et minus for dem der har brug for det. Mine blev så solgt, da jeg fik en lædersadel, og jeg synes at det ser mere 'stilfuldt' ud med læderremme.

Jeg mener at Wintec Webbers koster omkring 370, men er ikke sikker.

Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
0
0
Svar på denne tråd

Nu er jeg typen...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2003 14:19
....som skal have stigeremmen i yderste hul for at komme op og når jeg så er deroppe på toppen skal den "køres" op på plads igen. Hvordan vil det fungere med wintec webbers?

-Trine SH.
0
0
Svar på denne tråd

Webbers...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2003 16:21
Hvis du skal ændre længden på bøjlen i sadlen, så skal du have poten ud af bøjlen og løfte den op.

Om du vil bryde dig om det, ved jeg jo ikke:-)

Jeg har redet med begge Wintec's modeller og har været godt tilfreds med dem; dog ligger min præference på webbers netop af samme grund som Donia. Der er intet irreterende spænde under låret (hvilket jeg synes er meget tydeligt med de andre remme og Isabell'en.) og de er nemme at skifte længde på.

MVH
Wivian.
0
0
Svar på denne tråd

Huller
Forfatter: 
Dato:  07-04-2003 18:36
Jeg har lavet huller i mine med en helt almindelig hultang. To huller i passende afstand (Der er et godt øjemål uundværligt) og så skar jeg bare med en hobbykniv mellem hullerne så de dannede en revne til bøjlen. Det virker perfekt :-) Og mine korte stænger sidder godt *GG*

Kan dog ikke finde ud af hvordan den der gummidims der sidder på for at samle remmene skal sidde. Er der nogle der kan følge mig? *GG*

Hilsen Tina

En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold.
- Mahatma Gandhi -

Nye billeder af Badullen på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Gummidimsen har jeg.....
Forfatter: 
Dato:  07-04-2003 21:05
altid med "vold" placeret helt ned ved stigbøjlerne, da det giver den bedste stabilitet i bøjlerne efter min mening... Men dem, der påstår, at de er nemme at håndtere er ikke udstyret med mine evner *GG* (eller mangel på samme).

MVH
Wivian.
0
0
Svar på denne tråd

Blondinevanskeligheder
Forfatter: 
Dato:  07-04-2003 21:18
Ja det er smartest at sætte gummidimsen helt nede, men min blondinehjerne kan simpelthen ikke finde ud af at få den ud over begge remme ;-D Den er sgi ikke stor nok!

Er der ikke en der kan tegne og fortælle på bedste Jørgen Clevin- stil??

Hilsen Tina

En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold.
- Mahatma Gandhi -

Nye billeder af Badullen på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

sætter gummidimsen
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 11:35
ovenpå/udover spændet/jerndimsen -øhh og jeg troede det var det den var til.. altså så kan jerndimsen(den man sætter i det mere eller mindre hjemmelavede hul) heller ikke ridse sadlen.
0
0
Svar på denne tråd

Bates
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 13:37
Wintec hører jo under Bates som også laver en læder-webber med nylonkerne. Jeg er genrelt tilhænger af webbers af samme grund som jer andre. Men de er dyrere i læder - 499,- Den dims I omtaler kender jeg ikke, de findes ikke på læderversionen. Til gengæld var stroppen til at sætte om stigremslåsen liiige lille nok, jeg må ha set sjov ud på stuegulvet med min Kieffer i favnen, mosende med den f.... rem! Det tog en krig, men den kom da på.
Jeg har lige købt dem og kun redet med dem en gang. Jeg skal vænne mig til at de ikke er så stabile som almindelige læderremme. Jeg havde aldrig tænkt på at jeg åbenbart støtter benene lidt op ad remmene/i bøjlerne, men det gør jeg vist. Webbers er mere "levende" - benene svinger.
Mvh M
0
0
Svar på denne tråd

Hvor køber man dem???
Forfatter: 
Dato:  11-04-2003 12:26
Jeg har ledt i lang tid og kan ikke finde dem nogle steder!
Venlig hilsen Tine :-) - it's never personal!

"I don't want to belong to any club that will accept me as a member" (Groucho Marx)

http://www.tinelykke.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har set dem i...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2003 13:43
Hubertushuset og Aktiv Fritid i Køge.

-Trine SH.
0
0
Svar på denne tråd

Rigtig Rideudstyrs-kæden...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2003 17:13
fører dem også.

De har forretninger over hele landet.

MVH
Wivian.
0
0
Svar på denne tråd

dårlig erfaring
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 20:17
Hej :-)

Jeg syntes de er irriterende - jeg havde dem en kort overgang, men har skiftet til ægte læder igen...

De koster 379 og det er de ikke værd :-(

-Tina.

:-) HVER DAG ER EN GAVE - OP EN OPGAVE :-)
Navneforslag ønskes - til mit kommende føl. Til hingst forbogstav N. til hoppe forbogstav C. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider