Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Træner på Fyn..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 19:37

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig vejledning/undervisning fra en rytter og/eller træner, der har stor erfaring med ungheste. Det er ikke en berider, jeg søger - det har jeg allerede, men én, som kan hjælpe mig med de ikke-tekniske ting, hvis man kan kalde det det. Det vil sige disciplinerne HMS, partnerskab, anatomisk korrekt træning osv.

Jeg har tænkt og tænkt (og søgt på nettet), men aner simpelthen ikke, hvor jeg skal henvende mig. Det ideelle ville være hjælp fra en Susan Kjærgaard- eller Ute Lehman-type - altså en dygtig person inden for faget, men som kan undervise på Fyn. Jeg har godt kendskab til de grundlæggende principper inden for HMS og træning på hestens præmisser, men vil gerne ha' hjælp til min og hestens videre udvikling (han er ikke en problemhest ).

Nogen, der har gode forslag og idéer ?

0
0
Svar på denne tråd

mit forslag
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 19:51

jeg ved ikke om Ute kører til fyn, for det ville jo være optimalt... ellers så kan du jo forsøge at arrangere kursus med Susan i din rideklub... man får rigtig mange ting at arbejde med fra gang til gang... :)

Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 09:15

Ute lehmann kører ikke til fyn og underviser.

Har selv gerne ville ha undervisning af hende men hun sagde hun ikk kørte til fyn og underviste.

0
0
Svar på denne tråd

Tak, men -
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 09:48

Tak for svaret (svarene). Der kan ikke samles ryttere til at bestille et weekendkursus; der er faktisk kun mig, det er relevant for. Og det ville nok være for dyrt at bestille en af de to undervisere til flere weekendkurser til én ekvipage. Det var nærmest, hvis nogen kendte én eller anden, der kunne komme ud hver uge/14. dag uden at skulle køre tværs over landet. Jeg er forberedt på, at det vil blive dyrt, men med den rigtige underviser...

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Hvor bor du henne?
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 16:32

Fyn er jo et vidt begreb, trods alt.

Jeg bor i Nørre Aaby og vi har undervisning i western ridning, hvor der også bliver brugt meget tid på at træne fra jorden. Ikke at du nødvendigvis skulle ride western, men det lyder til at du kunne have glæde af mange af de ting som vi arbejder med. Der kommer også mange med ungheste.

Næste undervisning er d. 26 april, og du er meget velkommen til at komme og kigge på, hvad vi laver.

Du må også gerne ringe til mig, så skal jeg gerne uddybe tingene.

Mvh, Gitte

JC Great Pine Image

Crates Western sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

DET VED JEG
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 20:36

hi hi hi... Birgitte fra vissenbjerg er super dygtig.. Har undervist i mange år og er virkelig kompetent. Skriv endelig en besked hvis du ønsker mere viden...

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Brun PRE hoppe sælges.
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider