Jeg elsker Århus, er født og opvokset her og har lige boet i Paris en overgang, men jeg måtte jo hjem til Århus igen 
First things first: Sushi! Desværre er der ikke det store udbud mht. sushi. Der er et par stykker, og det bedste jeg har fået, har været fra det sted, der ligger på skovvejen. Soya er også ok, men ikke fantastisk.
Af andre spisesteder kan jeg anbefale Mekong ved nørreport, hvis man er til thai og vietnamesisk. Ejerne er vietnamesere og så søde. Maden er rigtig lækker og uhørt billig.
Der er også en lille kinesisk i nørregade, der hedder wok square. Det er godt nok lidt tid siden, jeg har været der, men det var godt, og det kostede 38 kr for et pænt stort måltid - jeg kunne i hvert fald ikke spise op.
Og så er der selvfølgelig Shawarma Bar, som man SKAL prøve. Den ligger i guldsmedgade over for Føtex. Specielt efter en bytur!
Jeg går egentlig sjældent i byen, men som regel bliver det på Herr Bartells ved åen, som laver rigtig gode cocktails, eller på min og min kærestes egen bar, Lecoq, som ligger i Graven. Hvis jeg lige skulle gøre lidt reklame, så er der bar i den ene del og restaurant i den anden - jeg synes i hvert fald, at vi laver rigtig god mad til en god pris 
Jeg gør heller ikke så meget i løbeture
men Risskov er god. Nu bor jeg også lige ved siden af.
Det gode ved Århus, efter min mening, er, at man både har mange tilbud og muligheder i byen, og så er det nemt at komme ud af byen igen og ud til hesten, eller til stranden eller i skoven.
Håber du kommer til at synes lige så godt om Århus, som jeg gør!
Mvh
Anna