Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

erfaringer Nikon D80??
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 09:40

Hej kloget Hnér.

Har en del objektiver til mit alm. nikon spejlrefleks, men nu overvejer vi at få et digital kamera hus, så vi kan bruge de indkøbte linser. Fra Nikon anbefaler man Nikon D80, da der skal vre indbygget autofokus motor for at de kan bruges. Er der nogen her som har erfaringer med det kamera????

Marianne Frandsen
MACAL
* Flot broget welsh/shet. børne pony hoppe sælges
* Smuk dressur hingsteføl `08 efter Bøgegårdens Laurino/Pari sælges
www.horse.dk/dk/search/horse/ horse.asp?HorseID=20458 ...
0
0
Svar på denne tråd

Hjælper dette ??? :
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 10:39

Nikons fænomenale nye semi-professionelle digitale spejlreflekskamera D80, vil imponere enhver fotograf og give inspiration til kreativ fotografering. Baseret på Nikons prisvindende D200 og D2X, er D80 en kombination af uovertruffen ydelse, billedteknologier og er meget nem og effektiv i brug. D80 vil styrke din oplevelse af Nikons evne til at matche alle dine kreative fotoopgaver, uanset hvilken fotostil du foretrækker. D80 18-135 kittet inkluderer AF-S DX 18-135 mm f/3.5-5.6G IF-ED objektiv, specielt designet til Nikons digitale spejlreflekssensorer. 35 mm format (135) svarer til 27-202,5 mm zoomområde.

Vigtigste egenskaber

• Højopløselig 10,2 Megapixel DX-format CCD: Giver mulighed for fantastiske print i op til A3 med overlegen følsomhed og lav støj.
  • Kontinuerlig optagelse med høj hastighed, 3 billeder pr. sek.: Op til 100 JPEG [Large, Normal] eller 6 NEF (Raw) optagelser i træk.
  • Højtydende image processor: Troværdig gengivelse af naturlige farver med mange toner.
  • Hurtigt, præcist og fleksibelt 11-punkts AF system med en nyudviklet og brugervenlig Auto-område AF indstilling.
  • Øjeblikkelig respons og ultra-kort lukkerforsinkelse: Altid klar!
  • Kreative og brugervenlige funktioner i kameraet: D-lighting, Rød-øje retouchering, sort/hvid, filtereffekt og image overlay.
  • Fuldt ud kompatibel med Nikons Total Imaging System: Batterigreb MB-D80, Nikkor objektiver i høj kvalitet, i-TTL creative lighting system, Nikon Capture NX software.

AF-S DX Zoom-Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6G IF-ED, DK-21 Gummiøjestykke, DK-5 Øjestykkedæksel, EG-D2 A/V-kabel, UC-E4 USB-kabel, Picture Project CD-Rom, MH-18a Batterilader, EN-EL3e Genopladeligt Li-ion Batteri, BF-1A Husdæksel, AN-DC1 Rem, BM-7 Skærmdæksel, BS-1 Dæksel til tilbehørssko.

Marianne Frandsen
MACAL
0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 10:50

Nikon D80, virkelig et super kamera, dog har jeg ikke haft så længe og har ikke lært alle finesser endnu, men tager super gode billeder og når objektet er i fuld bevægelse. Altid kniv skarpe billeder.

Så det kan helt klart anbefales.

Hilsen Mig

Når man smækker en dør hårdt i efter sig -
Så husk på, at man måske selv skal åbne den igen!

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Dog speciale i Frieser og Tinkere

0
0
Svar på denne tråd

Vild med foto
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 09:13

Jeg fik mit i fødselsdagsgave i november og er VILDT glad for det.

Sjovt nok så har folk bemærket den væsentlig bedre kvalitet af det nye billedmatriale på min hjemmeside - og det er jo supert ;)

Let at bruge - sjovt at lege med

2008-føl til salg - se hjemmesiden

*** STUTTERI FREDEN ***

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 20:21

det lyder som om jeg godt kan købe det så... Tak for jeres hjælp

Marianne Frandsen
MACAL
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider