Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

opstaldningspriser på lolland/fal
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 14:21

jeg overvejer at købe hus på lolland eller falster og skal selvfølgelig have de små bøller med, jeg ved bare ikke hvad opstaldning koster på de egne, er der nogle som kan hjælpe?

jeg søger et sted hvor mine 3 bøller(158-165cm) kan stå,om det er en mindre gård eller et stort ridecenter er underordnet. der skal være mulighed for fold minimum 8 timer om vinteren(ikke på mudderfolde) og døgngræs om sommeren, der skal fodres og lukkes på fold hver dag, vi medbringer gerne selv foder og lukke ind enkelte gange om ugen kan vi også. der må gerne være bane og ridehus men ikke noget must da vi har trailer.

håber at der er nogle som kan hjælpe lidt.

Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.........
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 14:54

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at få opstaldning på Lolland uden mudderfolde om vinteren..Jeg kender ingen der ikke har SMAT hernede om vinteren. Kun min søster - men hun bor hvor der er lidt bakket ned til en fjord - men bakker er sjældne hernede. Da vi flyttede herned for 5 år siden vidste jeg ikke der var noget der hed muk.. Men tro mig - det ved jeg nu.

Men til gengæld er der dejligt saftigt grønt græs om sommeren..

Jeg har 3 opstaldere og de giver 1300 pr. stk incl. foder og halm, ridehus - fodring 3 gange daglig - ud og indluk. (Jeg tager ikke flere ind - så det ikke en annonce )

De køber selv wrap - og så har de hver 1 dag i ugen hvor de strøer og lukker heste ind.

jeg vil tro at prisen generalt ligger deromkring. Men selvfølgelig kan der være forskel på hvor meget / lidt man får for pengene.

STALD LAUGE

Avl af de sjældne sorte fuldblodsarabere. I 2008 ventes 2 sorte føl. Interesseret?

Bedækning ved den homozygote sorte hingst Falkhan Expresso OX+3363

0
0
Svar på denne tråd

lolland/falster
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 19:20

Priserne på et ridecenter gætter jeg på ligger omkring 1500, men er ik sikker, for har hestene hjemme

Jeg har ik selv mudder i folden, men ser det rigtig mange steder hernede....

Jeg flyttede herned for 2 år siden og er egenlig glad for det, men pga transport til arbjde når jeg blir rask, gør at gården nok blir sat til salg i løbet af sommeren

Gør hvad du vil, det kaldes at leve.

Heidi

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

Ridebukser str 80 og bluse str m sælges. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider