Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvor har i jeres forsikret?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 14:09

Hejsa.

Jeg har tidligere haft en hest forsikret ved Nord forsikring, da de samarbejder med Fynbo forsikring og jeg i forvejen har alle mine forsikringer der (Bil, indbo, fritid/ulykke forsikring)

Men hvor har i jeres forsikring?

Er ikke ude efter det billigste, Men gerne et sted man kan regne med, Har kigget lidt rundt, men kan ikk rigtig finde ud af deres sider.

Dem jeg lige har i kikkerten er KDH forsikring (Kongeriget danmark heste forsikring).

Har lagt mærke til at nogen forsikrings selskaber forsikre trav og galop heste på en anden måde.?

Men - Hvad foreslår i? :)

Det drejer sig nemlig om en Tidligere traver vallak på 5 år. Han skal bruges som skovtur/hygge hest, men jeg ønsker alligevel at få ham forsikret.

Er der noget specielt jeg skal tage højde for? :)

Venligst Christine

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 14:44

min hos KDH deres forsikring gælder også i Sverige hos Helsingborg dyrehospital hvis jeg nogen sinde fik brug for dem.

Den, som ikke vil rådes,

kan ikke hjælpes.

Benjamin Franklin

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 18:58

Jeg har alle mine forsikret hos Alm. Brand. Der har aldrig været nogle problemer i at få penge tilbage.

Der er ikke nogen selvrisiko, og de betaler 60% af dyrlægeregningerne, om de er på 1500,- eller 25000,-

Jeg betaler omkring 400 pr. hest pr. kvartal. Og så er det med liv og uanvendelighedsforsikring til 25000,- samt sygeforsikringen.

Kan varmt anbefales.

Mvh. Pia

Stutteri RedtZ

When a loved one becomes a memory

Memory becomes a treasure.

Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.

0
0
Svar på denne tråd

gsgsgsgs
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 20:08

Jeg har Tryg. (y).

Har sygeforsikring, ingen selvrisiko og de dækker op til 75% af alle dyrlægeregninger :)

Betaler omkring 5000,- årligt for min forsikring. Dette inc uanvendelighed- livs og sygeforsikring.

En forsikring som jeg ikke ville vælge er alm brand.

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

fdgzdgdfhg
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 20:52

TRYG og de kan varmt anbefales.

De har på ca 2 år udbetalt omkring 40.000 i alt så vidt jeg husker uden brok eller bøvl i livsforsikring for min vallak der døde, og resten for diverse skader min nuværende hest bøvlede med i starten.

Den stolte ejer af Miss GiGi -> Fuldblod kåret i DH

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 22:20

Sandra: Når du nu siger at du ikke kan anbefale dem, så må du altså lige gi en grund. Ellers kan man nu ikke bruge det til så meget vel.

Min plag er forsikret hos alm brand. egentlig pga prisen. Da de har en en "plag/ikke i brug" forsikring, som er lidt billigere.

Men har også sygeforsikringen, som jeg her synes er bedre end den "kongelige"..

Deres løber nemlig kun over 3 mdr.. det erfarede jeg da min gamle hest fik en skade som varede længere.. bare ærgeligt.

¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Mor til lille-pigen og Lånehest-Thor-Manse

farvel til Toronto sep. 2007.

Part eller lånehest søges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider