Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i/ved grenå
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 00:16

Hej jeg skal flytte sammen med min kæreste i Grenå, så ville lige høre om der er nogen der kender et godt sted at opstalde en hest? Det er en Nordbagge jeg har, og det må helst ikke koste mere end 1500kr pr måned.

MVH Natascha

Django er mit livs kærlighed!!!
0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 11:27

Hej Natascha, der er flere steder i Grenaa, hvad er dine ønsker/minimumskrav? For 1500 kr kan du få en boks ude i Dolmer Rideklub, din hest kan nok være i en ponyboks. Ulempen er meget lidt foldtid.

Djurslands Rideklub er forholdsvis dyr, meget lidt foldtid, men 2 ridehuse, fine udendørs baner og skov og strand lige udenfor døren.

Der er rigtig mange private opstaldningssteder - men igen - hvad er dine ønsker og krav? har du bil eller er du afhængig af offentlig transport. Hvor i Grenaa skal du bo, da området jo strækker sig over et noget større stykke end man lige tror.

Skriv igen med lidt mere info.

0
0
Svar på denne tråd

kommer lidt mere
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 17:39

Okay jeg vil højst give 1500kr pr måned foldtid er ligegyldig bare de kommer ud bare en time om dagen og så skal det være sådan at jeg kan blive væk hvis jeg er syg en dag at det ikke er nødvendigt at komme hver dag. Jeg har bil så jeg kører selv om der er ridehal eller ej det er ligegyldigt men klart et plus hvis der er men bare der er en ridebane er det godt

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldningspris
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 22:40

Hvor meget skal der være includeret i din max-pris? Nogle steder skal man selv købe/tilkøbe hø/wrap, andre steder tilkøb af foldordning, fuldpas/selvpas osv.

0
0
Svar på denne tråd

har fundet et sted
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 20:10

mange tak for hjælpen jeg ringede ud til Dolmer rideklub og snakkede med dem og det lyder til det er stedet min hest skal stå så mange tak til dig

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning i Grenå
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 09:53

Hej

jeg har læst lidt på denne samtale. Håber i kan hjælpe mig.

Jeg flytter til Grenå området i det nye år. Og vil gerne have min 16 mdr ungheste med. Det eneste mit krav er at de er meget på fold måske en løsdrift. Og at jeg ikke behøver komme hver dag. Nogle der kan hjælpe??

mvh Malene

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  18-10-2014 23:55
Prøv at kontakte Helle A her på HN, hun kan muligvis hjælpe dig. http://www.heste-nettet.dk/lodge/20550/

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider