Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en hestehandler
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 08:04

Hej Venner!

Er begyndt at lede efter en ung-pony til mig og min søster, synes det er småt med annoncerne rundt omkring, så vil I anbefale en hestehandler her på Sjælland?

Skal være i Roskilde-Ringsted-Slagelse-Næstvedd området.....

Vi skal bruge en pony på 130-148 i stg. og 3-5 år gammel. Behøver ikke være tilredet.

Islænder, traver, fjordhest eller blandning af disse har ingen interesse...

Vores maks-pris er 12000 kr.

Hvis I selv har god (eller dårlig) erfaring med en hestehandler i nærheden, må I rigtig gerne lige skrive herinde eller sende mig en besked...

På forhånd tak.

Pernille

WWW.123HJEMMESIDE.DK/PERNICA-FOTO

ELLER

WWW.STUTTERI-D.WEBBYEN.DK

0
0
Svar på denne tråd

nord på
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 20:05

hejsa,

kender kun nogen nord på, nemlig eliasen i slangerup. men dem vil jeg da anbefale. Har selv købt min egen derfra.

hilsen

katarina

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 20:29

Hejsa

Jeg vil bare lige nævne at i endelig ikke må brug Torben slagter, fra Rønnede/Haslev området...

Han er den værste snyder!!!

Hilsen

Christina

Lykkelige ejer af en dejlig shagya dreng

0
0
Svar på denne tråd

øh det har jeg aldrig
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 21:06

torben slagter,hvad mener du.

kender ikke torben men ,torben slagter har jeg aldrig hørt nogen sige før?

linda

sponsore søges til prosjekt hp.

kik evt min profil.

0
0
Svar på denne tråd

torben i rønnede..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 22:14

Jeg har købt MANGE heste hos torben i rønnede. Jeg er aldrig blevet snydt!

Han har altid været meget reel overfor mig og dem jeg kender som har købt hos ham. Man skal bare huske at manden er hestehandler.

Folk bliver tit forskrækkede over hans forhold. Han har ingen super stald. Men hans heste får hvad de har behov for. Folk siger tit at hans heste tit er tynde, men.. Man skal huske på at torben henter meget tit dyr som ser sådan ud og det kan være svært at få heste til at tage på i det øjeblik de kommer. Så det har intet med ham at gøre.

Torben har en hjemmeside, der kan du jo se hvad han har og om der er nogen som falder i din smag.

Altså kun fra min side.

Så er der jes madsen. Han er kendt for at have nogle super springponyer/heste. Hans heste/ponyer er tit rigtig flotte og godt redet. Hans ponyer koster så også lidt mere. Han køber dem billigt, får dem redet og ordnet så de ser godt ud og sælger dem for lidt mere. Manden er jo ikke dum

Jes er en rigtig flink fyr, altid til at tale med.

Lars frederiksen. Han var før i tiden kendt for at have dv heste. Jeg har aldrig selv købt hos ham og kender ikke nogen som har. Har kun hørt om ham.

Har en hjemmeside, men den er altid under "ombygning" men den er der.

En ting man altid skal huske når man taler om hestehandlere. De køber rigtig mange af hinandens ponyer/heste. Så man skal ikke tage fejl af det. Den samme pony kan koste en pris hos den ene så kommer den videre til den anden og bliver solgt for 5000 mere fordi vedkommende lige strigler den lidt osv.

Det er rigtig vigtig at man husker det.

Og lad være med at tænke uha den er så tynd osv. Når først man får hesten hjem, giver den noget ordenligt foder og en god og kærlig strigling så er hesten slet ikke til at kende igen.

Et sidste råd. Sørg altid for at få hesten tjekket af en dyrlægen og betal ikke noget før hesten er gået gennem dyrlægen. Det er altid bedst at bruge sin egen dyrlæge så man ikke bliver snydt.

Marco efter Diamant/Diamond... :)

Fri hash og vindmøller og flere popcorn til folket

0
0
Svar på denne tråd

Kan....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 22:16

også anbefale Eliasen

Den, som ikke vil rådes,

kan ikke hjælpes.

Benjamin Franklin

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 00:01

Www.dkhorses.com

Dette er Torbens hjemmeside..

Jeg har handlet med Torben et par gange og har ingen problemer haft overhovedet.

vi har 3 heste i stalden fra ham og det er super gode heste.

Og hvad forhold angår så er det rigtigt hvad Tina "marco" siger.

Tit er mange af de heste han får ind nogle som kun har været der et par dage,så rolig nu.. Hestene får hvad de skal have.

Men du skal ikke være smart over for Torben for så kan det godt være at han giver igen,hvis han fornemmer det er nogle tøser som tror de er såååå kloge!

Torben handler med heste og ponyer,men han er samtidig også menneske kender!!

Ejer af:

Oldenborg - Kasmir.

Fuldblods araber-OX - AC Taher Marah.

Kig ind på www.ac-arabians.dk (salg af ox,anglo og palomino).

R.I.P. Yucca pige

Opstalding tilbydes i Maribo på Lolland... Læs mere på præs. ...

0
0
Svar på denne tråd

Martin Kyed
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 15:03

Martin Kyed i trekantsområdet er super. Har købt en rigtig god pony af ham for ca. 2 år siden.

Han er til at handle med og er ikke en af dem man føler sig snydt af.

Kan kun anbefale ham.

/Lisbet

Når man endelig når toppen af samfundets stige - finder man ud af at den står op ad den forkerte mur....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider