Jeg har købt MANGE heste hos torben i rønnede. Jeg er aldrig blevet snydt!
Han har altid været meget reel overfor mig og dem jeg kender som har købt hos ham. Man skal bare huske at manden er hestehandler.
Folk bliver tit forskrækkede over hans forhold. Han har ingen super stald. Men hans heste får hvad de har behov for. Folk siger tit at hans heste tit er tynde, men.. Man skal huske på at torben henter meget tit dyr som ser sådan ud og det kan være svært at få heste til at tage på i det øjeblik de kommer. Så det har intet med ham at gøre.
Torben har en hjemmeside, der kan du jo se hvad han har og om der er nogen som falder i din smag.
Altså kun
fra min side.
Så er der jes madsen. Han er kendt for at have nogle super springponyer/heste. Hans heste/ponyer er tit rigtig flotte og godt redet. Hans ponyer koster så også lidt mere. Han køber dem billigt, får dem redet og ordnet så de ser godt ud og sælger dem for lidt mere. Manden er jo ikke dum 
Jes er en rigtig flink fyr, altid til at tale med.
Lars frederiksen. Han var før i tiden kendt for at have dv heste. Jeg har aldrig selv købt hos ham og kender ikke nogen som har. Har kun hørt om ham.
Har en hjemmeside, men den er altid under "ombygning" men den er der.
En ting man altid skal huske når man taler om hestehandlere. De køber rigtig mange af hinandens ponyer/heste. Så man skal ikke tage fejl af det. Den samme pony kan koste en pris hos den ene så kommer den videre til den anden og bliver solgt for 5000 mere fordi vedkommende lige strigler den lidt osv.
Det er rigtig vigtig at man husker det.
Og lad være med at tænke uha den er så tynd osv. Når først man får hesten hjem, giver den noget ordenligt foder og en god og kærlig strigling så er hesten slet ikke til at kende igen.
Et sidste råd. Sørg altid for at få hesten tjekket af en dyrlægen og betal ikke noget før hesten er gået gennem dyrlægen. Det er altid bedst at bruge sin egen dyrlæge så man ikke bliver snydt.