Hej er der nogle der har erfaring med den bomløse sadel fra Horze.
Jeg har lige selv fået en.... mit første indtryk var, hold da fest den er stor, men den er sku god at side i....:-)
bare et problem, jeg kan dårlig nok nå ned rundt om min fjordbolle nu, bøjler skal godt nok være en del kortere end jeg skal i min almindelige dressur sadel.
Nåh men det lære man vel at leve med, med tiden.
dog føler jeg at man mister grebet i bøjlerne når man lige skal give et lille spark i siden da det jo føles som at sidde med en tønde i mellem benene..... den føles også en smule løs, ja det er er næsten som om den ikke sider ordentlig fast som en saddel med bom....ved ikke om den skal gøre sådan, da det er min første bomløse jeg har.... måske det vil hjælpe med en mindre gjord, da stropperne er så lange at den gjord jeg har nu når helene vejen rund da sadlen jo er størrer....
Er der andre med samme problem, så vil jeg meget gerne høre det! eller bare erfaring med denne sadel...det skal også lige siges at de fortalte i Horze at den først er tilbage på lager tidligst fra juni måned da mange ryttere gerne vil have fat i den... min er købt i blå avis som dog aldrig er blevet brugt.