Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaringer med B. K. Rützou ?
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 21:15

Sadelmager B. K. Rützou ApS

Pile Alle 3, 2630 Taastrup

- Har i haft ham ude og prøve sadler osv? Hvordan var det? Er han dygtig?

Overvejer meget at få ham ude og prøve nogle sadler på Cashew så jeg ved hvilken "mærke" sadler osv jeg bør gå efter - samt jeg ved præcis hvad der kan lægge på ham :)

Så øs ud.

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

Brian ....
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 21:21

Jeg har ikke personlige erfaringer med ham, men ved fra andre, at han skulle være en af de gode.

Han er på det seneste begyndt at forhandle egne sadelmærker fra England - og er nok blevet mere "sælger" af disse mærker end almindelig "upartisk" sadelmager.

Til gengæld kan du stadig bruge ham som en god sadelmager, hvis du selv henter et sortiment sadler hjem og beder ham vurdere dem.

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

Trekker Master dressursadel til salg, brugt 3 måneder, str. medium, 17 tommer, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Brian er dygtig
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 08:00

Jeg brugte Brian meget da vi boede på Amager.

Han er dygtig og laver altid et flot stykke arbejde.

;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd

Brian...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 11:11
Jeg synes han har alt for travlt - så ikke hesten bevæge sig med sadlen på. Eller med rytter.

Og han sagde, at min sadel snildt ville kunne komme til at ligge på hesten - men efter 5-6 tilretninger, hvor jeg måtte aflevere og hente sadlen hos ham, ville han ikke mere. Den kunne ikke ligge.

Sadlen blev solgt - jeg købte en ny. Og holder mig til Dahlmann fremover.

Ejer af Interview Firfod.

Stud.med.vet.

There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse.
- Rolf Kopfle

0
0
Svar på denne tråd

God erfaring... men..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 11:58

Jeg har også kun fået lavet støvler hos ham. Tilgengæld fik jeg rigtig god behandling, aftalt pris, levering til tiden... De blev først lidt for store men det var ikke noget problem at gøre dem mindre. Om han er god til sadler ved jeg ikke men han laver et godt stykke håndværk når det kommer til behandling af læder.

/Angelika

1½ hestes trailer udlejes til stævnekørsel i Vestegnsområdet

www.nallino.dk

0
0
Svar på denne tråd

B.Rützau
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 21:23

Hej.

Jeg bruger ham, har købt sadel af ham, jeg syntes han er kompetent og dygtig, han er hurtig til at omstoppe og jeg syntes ikke han er dyrere end andre sadelmager. Jeg brugte før Ordrup Sadelmager, som er utrolig dygtige, jeg var meget glad for Eja, men da min hest ikke har det bedste sadelleje, valgte jeg at finde en sadelmager som havde sadler at lægge på. Jeg kan både anbefale B.Rützau og Ordrup sadelmager.

Jeg har købt en Frank Bains dressur sadel som jeg er utrolig glad for.

Jeg har lige haft en støvle nede for at få lagt ny lynlås, den er også pænt lavet.

Med venlig hilsen

AL

0
0
Svar på denne tråd

Brian...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 12:50

Jeg har brugt Brian nogle gange efterhånden til omstopning af min gamle sadel. Sidste forår købte jeg en spritny Cliff Barnsby sadel af ham, og jeg er yderst tilfreds med servicen. Den lå desværre ikke helt perfekt efter første omstopning, men han rettede den uden problemer.

Så snart min hest har fået lidt flere muller, skal jeg have ham ud igen og tjekke den for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen
Trine
:-)

0
0
Svar på denne tråd

Brian.......
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 23:23

Han kan helt klart anbefales. Jeg har lige haft ham ude og købt en saddel. Han tog sig god tid og jeg red ca. en halv time i sadlen for at se om det skulle være den.

Han spørger til hesten og rytteren og er ærlig.

Der gik en dag så kunne jeg hente den og han kommer igen om 2 mdr og tjekker den efter, hvis det så skal tilpasses koster det ikke noget. Han er grundig og rar.

0
0
Svar på denne tråd

dygtig...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 14:13

Ja, jeg har også brugt ham, og købt sadel fra ham (En Frank Baines, som i øvrigt er til salg), og jeg har også kun gode ting at sige om ham.

DRESSURSADEL SÆLGES!

Se præsentation, eller skriv for info...

______________________...__________

Tjek min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/cairnhunden

0
0
Svar på denne tråd

Bruger også Brian
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 21:57

Jeg bruger også Brian og kan også kun anbefale ham.

Jeg har brugt ham i omkring 5 år nu til at tjekke mine sadler ca. en gang om året og for halvandet år siden købte jeg ny springsadel af ham.

Synes altid han er sød, rar og grundig. Arbejdet udføres forholdsvis hurtigt, så man ikke skal undvære sadlen mere end et par dage.

Min veninde havde ham for nyligt ude og tjekke nogle sadler til sin hest, som hun havde lånt fra en rideudstyrsbutik og de fandt en af dem, som kunne ligge på hesten. Så selvom han forhandler sadler selv, kan man også bruge ham til vurdering i forbindelse med køb af alle mulige andre sadler.

Hjemmeside:

http://www.sadelmageren.dk/

Hilsen Hanne

Skovturspart søges, postnr. 3540

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/195282/1/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider