hvor skulle du også vide det fra 
Men jeg kan tydeligt mærke imprægneringen, specielt på et af dæknerne indvendigt, det er en sej, fedtet overflade, svært o gforklare, men det er jo den nemmeste måde for et vaskeri og imprægnere, ved at putte vaskemiddel og imprægnering sammen og så ordne det hele i en arbejdsgang, hvilket er helt iorden og jeg er fuldt ud tilfreds, men det kunne være skønt, hvis der var en privat person der vaskede dækner, og man evt. kunne have indflydelse på hvad de blev vasket i, ikke kun for at spare lidt penge, de er såmænd brugt på dyrlæger x3 i det her år allerede, men også for netop at kunne være sikker på hvad de blev vasket i. Som skrevet jeg har ingen problemer med selv at købe vaskemidlet overhovedet, og ejg er klar over der skal en del vaske ttil førend imprægneringen er helt ude af foret på dæknet.
Din anbefaling med Rambo Duo'en var en god idé, jeg har en underdyne på 200 g, godt nok ikke Rambo, men tror du den kan vaskes i en helt alm. vaskemaskine, vil den ikke blive for tung? Den har jo størrelse med en god stor fiber dyne..... Hmmm måske man skulle forsøge sig når manden ikke var hjemme. Pt. bruger jeg en undertrøje under dæknerne, den kan jeg selv vaske, og så har jeg fleece dækner der er vasket af mig selv.