|
|
| HERNING 2008 Billige Rambo dækkener |
| Forfatter:  |
Vassen |
| Dato:  |
12-03-2008 10:56 |
|
Hej Alle der er på udkig efter at score et nyt godt dækken til billig pris! Tror nok liiiige at I skal tjekke AT Horsecares stand i Herning - mega billige Rambo dækkener! Var lige ude i butikken i går og så prisskiltene (de var ved at lave) på Rambo dækkenerne! WOW de er billige! Men fik jeg lov til at købe et? Nej, de skulle alle sammen med til Herning! Øv. Og jeg kommer ikke til Herning. Men synes at når nu jeg ikke selv kan drage nytte at de gode priser, så ville jeg lige dele min opdagelse med jer HN'er, så I kan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Åh, en farlig ting at fortælle mig. Der ryger nok en par dækkener med hjem. Og det var ikke meningen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak for tippet |
|
|
Uhh - det skal jeg bestemt have på min huskeliste!  Christine
Nu med Fisker-manden (som udlånes til ambitiøs ponyrytter - skriv en pb for nærmere oplysninger)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder da |
| Forfatter:  |
Lilar |
| Dato:  |
12-03-2008 13:40 |
|
super godt, så kan man måske score sig et par billige dækkener  Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| priser.... |
|
|
Hej Har du nogen priseksempler??? Kunne godt bruge et uld/fleece ridedækken Jeg har ellers ikke så mange penge i år.... men kunne måske godt fristes alligevel  Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg... |
|
|
har snakket med Anette fra AT, jeg skl nemlig til Herning hihi... og der er MANGE penge at spare... vil tro man kan spare ihvertfald 4-500 på et Rambo... DEt er sgu tilbud der vil fremad.. Anette er super sej at handle med og har generelt gode priser. Uuuuuuh ka slet slet ikke vente til lørdag med at komme afsted... mvh Lykke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| altså ... |
|
|
billigt og billigt... Selvom der er rabat er et rambo dækken vel aldrig billigt? hilsen en der selv har rambo dækkerner
Sagde Janne der har lært af sine fejl... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ØV, der er ingen Rambo'er |
|
|
med i "vores" str. - 165cm, - har nemlig spurgt!!!  Men skal lige turen forbi, bare for at ærge mig.  mvh LGI
SÆLGES: Rambo Supreme Heavy, str. 160cm, samt Rambo Procetor, str. 145cm Mountain Horse Rider II, str. 39 NYE!!!
Jeg er født sådan! - Hvad er din undskyldning? En god dag starter med et smil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billigt |
|
|
Nej, Rambo er vel aldrig billigt. Men hvis man kan få et rambo til en betydeligt lavere pris end normalt, ville jeg nok vælge rambo fremfor et andet mærke... Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og hvor var |
|
|
AT Horsecare så henne? Jeg er lige kommet hjem fra Herning har været der ovre siden fredag.... Jeg fandt aldrig Annettes stand, den stod ej heller i programmet så ingen billige dækkener til mig i denne omgang.
Endelig til hest igen efter 5 mdr. skadespause Albion SLK MW 17½" sælges BR Jos Lansink Springsadel bom 32 17" sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De var |
|
|
De var da i den hal hvor der kun var 4 stande med rideudstyr - den første man kom ind i nede fra indgangen af. Helt nede i hjørnet. Jeg fik to super lækre Amigo dækkener med hjem fra Annette - dejligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hal H! |
|
|
Det er korrekt at deres stand ikke var at finde i messe-centeres katalog, men var registeret på messe-centers internet udstiller oversigt, hvor jeg tog et print fra. Samt at standen var lidt svær at finde frem til, men man skulle bare følge "strømmen", for der stod mange mennesker der de gange vi var forbi.  mvh LGI
SÆLGES: Rambo Supreme Heavy, str. 160cm, samt Rambo Procetor, str. 145cm Mountain Horse Rider II, str. 39 NYE!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja tænkte det ikke nok |
|
|
Jeg vidste jo de skulle være der, men min nabo blev ved med at sige, de er der ikke for de står heller ikke i programmet.... og til sidst gav jeg altså op, eller hvad man nu siger tiden var rendt ud og vi skulle hjem igen. Hvilken hal var det? kan I huske det? altså Hal bogstavet....
Endelig til hest igen efter 5 mdr. skadespause BR Jos Lansink Springsadel mellembomstr. 17" sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hal H! |
|
|
ovre bag ved, - der var en lille gang til venstre med en anden udstyrs forretning, inden udgangen til stisystemet til de øvrige haller. Men der var andre der heller ikke fandt vej til dem, igen fordi de ikke stod i selve messe-kataloget oversigt. mvh LGI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AT Horsecare Udsalg |
|
|
Ja AT horsecare var svære at finde i Herning, og mange incl mig selv ledte forgæves. Har lige snakket med Annette fra AT Horsecare, og hun holder udsalg på lørdag den 22. marts 2008 kl. 10-14 til HERNING PRISER! Så der er lige en ekstra mulighed for at score et billigt rambo dækken. Jeg forhørte mig om pris på Rambo Wug 370 gram foer, det koster 1699 kr. og Amigo overgang/regn dækkener i nye farver rød+lyseblå, til 475 kr. Så den står på ekstra shopping på lørdag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udsalg |
|
|
Ved I om udsalget på lørdag også gælder internet shoppen?
Betina, Java & Luci 
Man skal leve sit liv på kanten ellers fylder man for meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan her står |
|
|
det på hendes hjemmeside: "Herning priser Alle jer der ikke kunne finde os holder vi de samme priser på lørdag fra 10-14 Tilbudene gælder så længe lager haves og også på nettet. Jeg vil da svare på mail hvis udsolgt. Ses påske lørdag"
//
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|