Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kurt Brodthagen
Forfatter: 
Dato:  10-03-2008 22:59

Hvordan underviser han, er han en rolig tålmodig rytter, og ikke mindst er de heste han rider løsgjorte??

Overvejer at sætte firfoden i ridning hos ham :-)

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

kurt brodthagen
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 07:52

Mine børn red for en del år siden hos en Kurt Brodthagen på HIS. Hvis det er den samme berider, har jeg kun roser til ham.

Vi havde den gang den ene pony i ridning hos ham i en kortere periode, da den havde svært ved at changere. Da vi fik den tilbage kunne den rides med 'sytråde'. Han var som underviser meget behagelig og god til at forklare. Jeg havde dog fået opfattelsen af, at Kurt var helt ude af rideverdenen.

Rugbjerggård hestepension.
Forhandler af foder fra Marstall.
0
0
Svar på denne tråd

Kurt...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 08:00

Jeg har også redet hos ham, og kan kun støtte op om lyngaae. Han er virkelig et dejligt menneske, og har en fantastisk respektfuld tilgang til heste, og underviser efter nogle principper som netop gør at hesten bliver løsgjort, bærer sig selv osv.

Men ja, jeg troede også at han var ude af rideverdenen?

0
0
Svar på denne tråd

Kurt...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 09:40

Jeg har redet en del hos kurt og kan kun anbefale ham.

Han er meget rolig og tålmodig. Han rider sig ud af evt. problemer uden at få en kamp ud af det.

Hilsen pernille

0
0
Svar på denne tråd

Kurt er
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 09:49

stadig i rideverden - ham kommer på Hedegården i Hedehusene.

Kurt er en smag og behag sag! Nogle er vilde med hans undervisning og andre er ikke.... Jeg brød mig ikke om hans undervisning, men jeg er nok også en af de få ;-) - Men han rider godt (Y)

Mange venlige hilsner

Maria
ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ
ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB :D ღ
OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
0
0
Svar på denne tråd

ude nogle år..
Forfatter: 
Dato:  11-03-2008 10:10

Vil blot indskyde at jo Kurt har været ude af rideverdenen et par år, men er tilbage med "fuld skrue" dvs både underviser og tager heste i ridning.

Absolut behagelig fyr.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Virkelig fantstisk!
Forfatter: 
Dato:  27-04-2010 11:33

Jeg synes virkelig han er dygtig. Jeg rider hos ham og har gjort det i alle de år jeg har redet.

Han er meget tålmodig og er meget dygtig til at forklare.

Har kun ros og respekt overfor Kurt :O)

Jeg vil altid ride hos ham, han er utrolig dygtig. Og meget behalig! Derudover kan du altid fortælle ham om dine og din hest's problemer og så finder han øvelser der passer netop til din hest og du.

Kan klart anbefale ham!!

0
0
Svar på denne tråd

Kurt :)
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 12:41

Kan varmt anbefale ham :)

Han har kæmpe tålmodighed både til børn og voksne, og underviser på alle plan..

Jeg har brugt ham til min pony da skulle tilrides og han har været utrolig sød og tålmodig med os :) :) og aldrig presset hesten, kun øvelser som jeg og ponyen kunne finde ud af og var klar til, og man lære at bruge sædet, og intet ha i hænderne :) :)

Så jeg kan varmt anbefale ham :) :)

Hilsen Cathrin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider