Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Freemax bomløs sadel ?
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 21:50

Nu stødte jeg lige på det mærke der hedder freemax, de sælger den i tika. Er der nogen som har prøvet den og kan sige noget om kvaliteten? Eller nogen som bare ved noget om den sadel?

www.tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=53...545&page=1

Stine

0
0
Svar på denne tråd

ssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 23:08

Det var dog en skamløs Freeform kopi.

Nå, men det er da dejligt at folk tør stjæle med arme og ben, så vi andre kan få billigere sadler.

Jeg valgte i sin tid Freeform fra, da der ingen kanal er til rygsøjlen. (Min hest er lidt spids)

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du vil
Forfatter: 
Dato:  10-03-2008 07:55

have typen i "Rigtig" dressurmodel skal du i stedet finde en Freeform Icelandic på http://jo-po.dk/shop/

Ja - den koster mere - til gengæld er den i det lækreste kalveskind. Den kræver underlag med kanal og er sikkert ikke supervelegnet til en meget markeret hest men jeg synes de er helt fantastiske at ride i. Jeg har selv en Freeform Shortback men ville da ønske at jeg havde pengene til at anskaffe mig en icelandic i stedet fordi den er med lige klapper Og så skal jeg måske sige at den bruges på min ikke synderligt markerede Connemarapony

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

0
0
Svar på denne tråd

Bomløse sadler
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 09:36

I skal da kigge på en Sensation Ride Dressage fra Optimal Sadel

www.optimalsadel.dk/ product_info.php

Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider