Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Gode transportgamacher?
Forfatter: 
Dato:  10-02-2003 22:40
Hej!

Jeg søger nogle gode og solide transportgamacher i den høje model.

Ligger I inde med nogle anbefalinger???

Er træt af dem jeg har nu får i Dus med dyrene, grønne, pæne og tykke. Men de holder bare ikke. Går simpelthen i stykker hvis hesten rammer sig selv. Har lige fået ødelagt en forbens. Måtte som følge deraf købe to nye forben. Nu er den ene bagben så gået i stykker - æv, men nu gider jeg ikke mere.

Har specielt kigget på dem der er på bagsiden af det nye hööks katalog. Er der nogle som har set dem, som kan give en vurdering af kvaliteten???

Hilsen Bettina;-D

- som søger ny hest, fra ca 167 og med gode bevægelser. Kender du en? så send en mail/besked til mig

På forhånd tak!,
0
0
Svar på denne tråd

Re: [UDST] Gode transportgamacher?
Forfatter: 
Dato:  10-02-2003 23:25
Jeg kender ikke til Hööks transportgamacher, men jeg kan helt sikkert anbefale Bucas eller Eskadron transportgamacherne :-)

Annemarie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-02-2003 12:47
Jeg har Bucastransportgamacher og kan kun rose dem op til skyerne. De sidder perfekt, og efter en tur i vaskemaskinen er de så gode som nye.

Jeg kører en del, så mine er godt brugt, men de er ikke i stykker på nogen måde, og jeg er 100 på at der går lang tid før den første skramme kommer.

Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-02-2003 15:35
Jeg har nogle fra Harald Nyborg. De er meget billigere end de kendte mærker, men de er rigtig gode. Der er skind (eller noget kunstskind) på ydersiden og foret indeni. Min hest har det med at træde på sig selv når hun er ude og køre. De har holdt til det, er ca. 5 år gamle, og kostede ca. 400 kr for 4 stk.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 08:22
Bucas er helt fantastiske - du kan roligt købe dem brugte - de holder sig nemligt rigtigt godt og så er det til under ½ pris.
Dem fra Hööks tror jeg ikke du skal regne med holder længere end dem du lige har haft og ikke var tilfreds med.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-02-2003 23:16
Jeg købte 4 for omkring 200 kr hos Ingdams, og de er ganske udemærkede. Men jeg tror nu nok, at dem hos Harald Nyborg er den samme slags og måske også lidt billigere.

MariaHelena
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-02-2003 23:38
BUCAS....det rykker!!...De er slidstærke og super bløde for hesten...!! Og så er de jo i nogle dejlige farver!!

Onnos

Alle rigtige tøzer har mindst en Holstener

Siden er opdateret d. 14/2......endelig med billeder!
0
0
Svar på denne tråd

Re: [UD buccas
Forfatter: 
Dato:  21-02-2003 14:35
ja jeg kan også kun tilslutte mig buccas, de sidder som de skal under hele turen og dækker hele benet.
0
0
Svar på denne tråd

Bucas' "støvler"
Forfatter: 
Dato:  24-02-2003 19:48
...har jeg også været rigtig glad for. :) De koster, men forhåbentlig holder de også i længden. Jeg har dem pt. lånt ud, kører ikke særligt meget, men meget nødigt uden.

Mette (Fjolle)
DET GULE HELVEDE ER LØS
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider