Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

olympus kamera
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 17:04

hej

er der nogen der har efaring med olympus kamera?

jeg har set et hos en forhandler til 3495 kr.

og hvis du skulle have et ekstra optik med , tror jeg det hed, kostede den 4895 kr. jeg kan ikke huske hva modellen hedder. men det ekstra optik kunne have meget mere med på billedet, såadan foklarede han mig det...

nogen dder kender til denne model og i det hele taget olympus?

dte skulle være et kamera som er kommet på markedet for nyligt.

med venlig hilse nina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 18:07

Jeg har et E-500 som jeg er super glad for :-)

På min præs kan du se en række billeder fra VM som jeg har taget med dette omkring en måned efter jeg fik det

Det er nemt at bruge, har en dejlig auto-funktion indtil man bliver mere sikker på selv at indstille det og fungerer upåklageligt

MEN i dag er det altså DYRT at køre lysstærk optik (iforhold til fx. canon, forbedre mulighederne for gode billeder i fx. ridehuse) men der kommer flere og flere objektiver med den særlige fatning som Olympus (og andre) bruger

Desuden synes jeg personligt det er en fordel at få to objektiver med - jeg har ihvertfald skiftet meget med mine, og ville så vidt jeg kan se have skulle betale noget mere, hvis jeg ville have tilsvarende optik med et canon-kamera

Kort sagt: Jeg er glad for mit

0
0
Svar på denne tråd

kamara
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 10:15

hej

tusind tak for svaret. jeg tror jeg skal hav emig såadan et kamera jeg kan bare ikke huske modellen...

super flotte billeder du har taget..

hilsen nina

0
0
Svar på denne tråd

vi har et
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 14:54

Olympus 700.

Den er rigtig fin mange steder, men er der desværre steder hvor belysningen er lidt dårlig, ja så bliver billederne grumset.

Men ellers er vi glade for vores.

Næste gange tror jeg vi skal have et som er god til at tage billeder i bevægelse.

Mvh. Lotte

Dejlig oldenborg hoppe og hingst sælges se mere på www.staldmiller.dk med videoklip. Købes:hoppeføl/plag eft. Uffe Korshøjgård. Mail venligst.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ret sikker
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 06:56

på at det du har set er et E-410?

Den ekstra optik går jeg udfra giver dig mere tele. Den giver dig ikke mere med på billedet, men den gør at du kan komme tættere på dit motiv, uden at du egentlig flytter dig.

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider