Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning omkring Brønshøj
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:34

Hej....

Jeg er for nylig flyttet fra Esbjerg til Brønshøj og kender derfor ingen steder hvor jeg kan have min hest opstaldet.

Er der nogen der kender nogle gode steder???

Min hest står derfor stadig i Jylland og bliver passet af min veninde.

Jeg har bil og derfor gør det ikke noget hvis jeg skal køre et stykke vej, men selvfølgelig helst ikke for langt....

Det vigtigste for mig er atmosfæren på stedet. Jeg vil gerne være et sted hvor det er hyggeligt og rart at være. Desuden er det meget vigtigt at hestene bliver behandlet som heste, med gode muligheder for at gå på græs med andre.

Det skal siges at min hest ikke altid er den nemmeste at have med at gøre, da den har haft svære vilkår i dens unge år og derfor er det meget vigtigt at menneskerne på stedet har forståelse for dette.

Håber der er nogen der kan hjælpe, da jeg selvfølgelig gerne vil ha' min hest herovre ved mig.....

Mvh. Diana & Belle

0
0
Svar på denne tråd

hvad har du af
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:58

krav mht fasciliteter, pris, foder, undervisning etc?

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige i Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

Prisen er ikke så vigtig
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 17:37

Prisen er ikke så vigtig....

Af faciliteter er det vigtigt med gode marker, rummelige bokse, at hun kan se andre heste derfra hvor hun skal stå i boks og at det ikke er en selvpasser stald.... Derudover er ridehal på stedet eller i nærheden vigtigt og undervisning ville være en fordel, men ikke noget krav...

Jeg vil helst selv købe foder, da hun ikke kan tåle noget med ret meget energi....

0
0
Svar på denne tråd

Ballerup Rideklub
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 19:54

Hvad med Ballerup Rideklub?

De har nogle gode stalde, 2 ridehuse, 4 udendørs ridebaner/springbaner, Store folde, og fuldpas..

Eller ledøje rideklub.. (måske hedder det ledøje-smørum rideklub) Men det er osse et ret godt sted..

Eller herlev rideklub, osse meget hyggelig stald..

Holly Dolly

Med Melando, min elskede hest

SØGES: Kieffer Aachen 17" bom str. 2

Savner min elskede lille hund, Emma

0
0
Svar på denne tråd

balleruo rideklub har lukket for
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 19:57

for deres venteliste. pt er den på 6 år...

Se den anden tråd der er ang. opstaldning nær brønshøj, der er alle stederne beskrevet... For der er rigtig mange at vælge imellem... :)

VH hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

JUHU - nu snart med trailerkort :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider