Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Købe et helt træk spåner
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 19:33

Hej

Er der nogle som ved hvor meget man kan spare ved at købe et helt træk spåner af gangen???

Er der meget at spare ved at købe direkte i sverige, eller betyder det ikke så meget for prisen.

Er der nogle forhandlere man skal være opmærksomme på når man ikke selv kan stille udstyr til aflæsning til rådighed?

Mvh

Rikke

Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007

Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

halløj..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 21:11

Halløj Rikke..

Ja nu er priserne på spåner steget noget siden vi brugte det. Men dengang fik vi en udemærket aftale i hus. 50 kr pr balle frit leveret, men det var også vores søde, rare fodermand...

Det eneste jeg kan hjælpe dig med er: Lad være med at købe spanvall! Det får du i hvert fald meget støv for pengene. Vi har været mange slags spåner igennem, og de to bedste mærker var goldspann og de blå fra dlg. Ydermere er der også lidt mere i pakkerne i de varianter..

Held og lykke med "forhandlingerne", du er vel ikk ejyde for ingenting ;-)

Hvis det ikke er en Trakehner, er det bare en hest...

0
0
Svar på denne tråd

hehe.....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 13:53

nej kan man spare lidt penge på spåner til sig selv og måske bare tjene 5 kr. pr pakke man sælger... så kan man da godt have nogle paller spåner stående :-)

Jeg er også nået frem til at det er goldspan der er de bedste spåner - ved bare ikke hvor langt man kan få dem ned i pris. Pt. får jeg dem til 70,- pr. pakke ved mindst 10 pk af gangen.

Nogen der ved hvem der er grossist af goldspan??? Bestilles de igennem foderstoffen - tjener han sikkert også lidt på dem selv om de leveres direkte hos mig!!!

Mvh

Rikke

Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007

Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

blander mig lige
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 17:29

vi fik dem af vores daværende fodermand, og vi havde så gode aftaler at vi fik dem til hans indkøbspris dengang. Og han bestilte vidst rigtig mange paller hjem. Og ja det var så 50kr pr balle, leveret.

Han forhandlede og forhandlede og forhandlede med DLG, og de nåede altså ned på lige omkring 50kr pr balle.

Af goldspan og DLG softspån(den Blå), er der nu mere i DLGs, mærkbart mere. Og endnu mindre smuld/støv end i Goldspan. Men ellers er goldspan da selvfølgelig meget bedre end spanvall. MEGET bedre.

Jeg synes da at kunne huske noget om jeg fik stukket en brochure i hånden nede i neumünster, med noget spåneværk, der ikke var specielt dyrt. Men hvor har jeg mon lagt den

Fotografering, webdesign og grafiske løsninger

www.ad-edition.dk

Se fotos fra Trakehner-begivenheder

og de fleste fynske hestebegivenheder.

0
0
Svar på denne tråd

tmspaaner.dk
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 18:10

Tommy Mikkelsen er den danske importør af Goldspan.

Pp hans hjemmeside kan du se priser delt ud pr palle og op til hele træk.

Jeg bruger dem også

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider