|
|
| Anbefal en stigrem |
|
|
Jeg skal snart ud at købe nye stigremme, og denne gang vil jeg investere i et par i en ordentlig kvalitet der bare holder. Hvad skal jeg evt. købe? - Hvad kan I anbefale? Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan anbefale |
|
|
Jeg købte mine hos århus rideudstyr, men de findes nok også andre steder. Der er tyndt stof INDENI læderet. Læderet er blødt, og kan ikke trækkes længere ved opstigning pga. stoffet. Jeg er meget glad for dem, de kostede 300 og de fåes ikke bedre. Har fået mange ´komplimenter´ for dem fra andre "nøøj, de er lækre". Lone
Healing hest/rytter Søger du et nyt rækkehus ved Århus? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Læderet |
|
|
falmer i øvrigt heller ikke, eller andre karaktertræk hos normale remme. L
Healing hest/rytter Søger du et nyt rækkehus ved Århus? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| stigremme |
|
|
Hej Jeg har et par Lemetex stigremme - mener at de kostede 2-300 kr for 8-10 år siden Jeg er utroligt glad for dem - de er overhovedet ikke skæve eller noget. Det eneste jeg har fået ordnet ved dem er en reperation af syningerne. Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg syntes |
|
|
Stübben stigremme er skønne,
Mvh Camilla
Har du soundtracket fra " the secret to my succes" - " forført til succes" en film med Michael J Fox fra 1987 liggende på CD, så kontakt mig endelig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kieffer Gladiator |
| Forfatter:  |
Lilar |
| Dato:  |
21-02-2008 19:47 |
|
Jeg har Kieffer Gladoator stigremme, og de er super lækre. Bløde men stærke, og selvom jeg har købt dem let brugt kan man slet ikke se at de har været brugt. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Passier og Sohn |
|
|
Jeg har et par fra Passier, og de kan kun anbefales. De strækker sig ikke og farven holder rigtig godt. Jeg har giver 500 kr for mine... Mvh. Lotte
¨˜"°º•Heimdals Knut•º°"˜¨ - Gudens Hest - Sirius * * * A star in the making * * *
Life Is like a Box of Chocolates - You Never Know What You're Gonna Get!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *overskrift* |
|
|
Jeg har selv et par stigremme med nylon indeni , og læder udenpå. Det er nogle jeg er rigtig glade for, og kan kraftigt anbefale dem.
* Kathrin P * ******** Das Leben ist ein Geschenk - genieße es bis zum Tod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider med... |
99E |
22-02-2008 14:37 |
|
...Wintec Webber. Og det er helt frivilligt, bevidst og med vilje, fordi jeg synes de er GODE. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskellige.... |
CarolineR |
22-02-2008 14:40 |
|
Før havde jeg Lemetex og de holdt ufatteligt lang tid ca. 10 år ! Nu har jeg dog nogle Stübben som jeg også er rigtig glad for. Så Stübben og Lemetex 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lemetex |
|
|
jeg har også haft Lemetex i mange år, som jeg synes er super lækre og har holdt godt. Nu har jeg Kieffer, hvilke også er en super lækker kvalitet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lemetex |
|
|
Jeg har også et par fra Lemetex - de er 10 år gamle og simpelthen de bedste jeg nogensinde har haft!
Hoppe 3-8 år søges. DV eller lign. med papirer, uden handelsfejl og stangmål mellem 168-172 cm. Maks. pris 45.000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|