umiddelbart syntes jeg nemlig også lige det så rigtig fint ud. men da jeg kiggede lidt nærmere på det så jeg at de bla bruger svinefedt i nogle af fodervarianterne (svinefedt er generalt en dårligere fedtkilde end feks. kyllingefedt og svinefedt er desuden det billigste at bruge og noget producenten tit gør for at spare penge), der er også majs og hvede i mange af dem (hvede er tit det der giver allergi og majs er det sværeste af kornproukterne at fordøje/omsætte for hunde), samt der er sojaolie i. Soja kan være allergifremkaldende, da hunden ikke kan udskille sojaprotein og det ophober sig derfor i nyer og lever og det eneste sted det kan kommer ud er igennem huden og det viser sig tit som kløenden allergi. ved så ikke om sojaprotein og sojaolie kan betegnes som det samme. men ved bare at det er sojaproteinen der er det "farlige"
Men generalt syntes jeg der er noget negativt at finde ved alle fodermærker og ville derfor bare lige høre folks erfaring med dette. for det vigtigste er jo at det funge i praksis 
og tak for dit svar forresten.