Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dyrlæge på amager...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 23:40

Hej alle.

D. 1 marts lander min hest på amager og så ville jeg høre hvilke dyrlæger I kan anbefale der kommer til amager.

Og også meget gerne smedeanbefalinger.

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

amager
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 00:32

eg bruger peter sommer som dyrlæge, han kommer til tiden og er dygtig, hvordan han ligger prismæssigt i forhold til andre ved jeg ikke.

Tror også at charlottenlund kører derud.

Jeg bruger jimmi pederswen som smed, han er dygtig og kommer altid til tiden og tabte sko skal man ikke vente længe med at få på igen..

Men der kører en del smede rundt derude.

ponytrailer, totalvægt 1300kg udlejes på amager

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 11:18

Jeg bruger KVL og min hest står i Kongelunden. Dem har jeg altid brugt og de er rimeligt hurtigt på pletten, og skal man have indlagt en hest- ja så er det jo alligevel dem man skal have fat i.

Der er også den lokale dyrlæge Vibeke-lund Hansen tror jeg hun hedder, men hun er ikke uddannet hestedyrlæge, hun har blot taget nogen kurser omkring hestesygdomme, så hende vil jeg kun bruge til mindre ting såsom vaccination osv. Hun er på pletten med det samme man ringer da hun bor derude :)

Af smed bruger jeg også Jimmi, han er simpelthen dygtig

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 11:26

jeg bruger kvl som dyrelæge, de har altid været gode til at komme når der har været brug for det, og prisen er okay.

Smed der bruger jeg jimmi pedersen, ham har jeg brugt i 10 år og aldrig kune klage over ham, han er god til at tackle hestene og kan altid mase en ind hvis man har akut brug for det. Så han er bare kanon

Heldig ejer af stjarni.

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 12:04

Hej alle.

Tusind tak for svar.

Ved I om de tager nye kunder, (ja kvl gør vel) men især Jimmi Pedersen?

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 12:06

Dyrlæger tager altid nye kunder

Once bitten, twice shy.

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 12:53

Ja det kunne jeg godt forestille mig.

Overvejede lidt KVL for ligsom MieChristine siger, så er det jo alligvel dem man skal have fat i hvis der opstår noget akut.

Og så tænker jeg at det måske også lidt er en fordel hvis de kender hesten i forvejen...

Det var nu også mere smeden jeg tænkte på

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

tlf tider....
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 14:05

Er der evt. nogen der kender tlf tiderne til Jimmi Pedersen?

Så kan jeg jo selv lige ringe og høre om han har tid til en ny kunde.

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

markedet
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 14:06

Det er som alle steder smedenes marked.... De kan vælge og vrage...

jeg kan som de andre absolut anbefale Jimmi - han har en bror Tino som også er smed... Derudover er der en der hedder Matholde som også kører derude....

Men det er som sagt smedenes marked... Så de kan vælge som de vil.. Fordelen ved en som Jimmi er at han har mange heste på amager så han er oftest i nabolaget....

Hvor skal din hest stå????

MVH Trine Bach

Medlem af Kongelundens Rideklub
Part på den smukke Dortheasmindes Mulan

0
0
Svar på denne tråd

det skulle have været...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 14:58

Jeg havde snakket med Rågården i februar og der kunne jeg godt komme derhen og stå, men nu bliver det nok til at han skal stå hos hans søn på sdr. kinkelgade...

Skal dog lige derud og kigge (nok) imorgen og se hvordan der ser ud inden jeg beslutter mig.

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

Mine anbefalinger
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 00:00

Dengang jeg stod på Amager (Jeg er nu flyttet til Jylland,da vi købte gård), brugte jeg Højelse som dyrelæger. De er måske lidt dyrere end andre, men jeg synes de er dygtige og behagelige.

Som smed havde jeg Tino, Jimmys bror, hvilket jeg også var yderst tilfreds med!

Held og lykke

Med venlig hilsen Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider