Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Alm. Brand helt fantastisk!
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 20:22

Vil lige rose Alm brand for deres fantastiske service.

Min hest blev af dyrlægen erklæret uanvendelig og indstillet til erstatning. Forsikringen modtog papirerne den 31 jan, og nu 3 hverdage efter har jeg fået besked om at den er godkendt, DET er sørme bare lyn hurtig god service.

jeg skal få hesten aflivet og sende attesten som dyrlægen skriver ind til dem, så går der 1-2 dage så har jeg en check.

Oveni alt det sure er det her da et dejligt vindpust.

Lykke.

GRANGAARDEN PÅ AMAGER

Hesteopstaldning.

WWW.STALDGRANGAARDEN.DK

ERARRE HUMANUM EST!

0
0
Svar på denne tråd

Alm. Brand
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:24

Jamen tillykke med det .

Da jeg ventede svar på den uanvendelighedserklæring min dyrlæge sendte ind til Alm. Brand var der 3 ugers sagsbehandlingstid da deres dyrlæge var på ferie. Og det fandt jeg først ud af da jeg efter en uge stadig ikke havde fået tilladelse til aflivning, og derfor ringede og spurgte til sagen... Synes det er underligt at de ikke har en afløser Det er jo trods alt levende væsner man står med.

Stupidity is doing the same thing over and over, expecting different results.

0
0
Svar på denne tråd

Også hurtig
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:38

Service ved Alm. Brand her, da Andrea blev kasseret som ridehest. Min dyrlæge sendte papirene til deres dyrlæge, og dagen efter ringede denne tilbage med besked. En lille uge efter fik jeg brev fra Alm. Brand om afgørelse, og tre dage efter en check på den halve sum, da hun jo skulle bruges til avl.

Det er ca. 7 år siden, så vidt jeg husker, men alligevel en god og hurtig behandling af sagen.

Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv

Medlem af DÅHM syd

Undervis. tilbydes, se præs.

www.hammelev.com

0
0
Svar på denne tråd

Også ros herfra
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 09:50

Midt i industriferien sidste sommer blev beslutningen om, at min vallak skulle aflives pga. en kronisk seneskade.

Det tog 2 ugers behandlingstid hos Alm. Brand og en uge efter hesten var aflivet stod jeg med pengene i hånden.

Sidst jeg havde brug for en forsikring, var hesten forsikret hos KDH og der tog det 2 år og en retssag!!!

Hoppe 3-8 år søges. DV eller lign. med papirer, uden handelsfejl og stangmål mellem 168-172 cm. Maks. pris 45.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider