Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

rejser til thailand priser?
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 15:49

nogen der kender et godt men billig rejse selvskab der tilbyder 14 dages ferier i november ? vi er 4 voksne. Og vi vil meget gerne til phuket..

vi er bosat i Esbjerg, men afrejse stedet er ikke så vigtig.

Normalt sidder mit hjerte i brystet,

men når jeg sidder på min hest, er det mellem mine knæ.

2 skønne Jack Russel Terrier hvalpe sælges

hvide m. brune aftegn.

Se profil for pris og oplysninger.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 15:59

set, at Apollo rejser har rimelige priser på deres Thailandsrejser og de flyver med Thai Air, som det bestemt ikke bliver ringere af, tværtimod.

De to gange jeg har været afsted, har vi været afsted på almindelige charterrejser med henholdsvis Tjæreborg og Star Tour. Her vil jeg bestemt anbefale Tjæreborg af de to, klart..!!

Ellers er der rigtig mange penge at spare ved at booke hoteller på nettet og så bestille selve flybilletten via Jysk Rejsebureau, som klart er billigst med flybilletterne.

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 16:03

Tyrkiet Eksperten!

Vi købte en last minute rejse til Phuket ved Tyrkiet Eksperten, med afrejse 1. januar. Vi havde en dejlig tur og oplevede kun Tyrkiet Ekspertens guider søde og hjælpsomme, og vi hørte fra andre at turene de arrangerede var gode.

Flyselsskabet Zoom Airlines de benytter sig af skal også have (y). Maden var rigtig fin, iforhold til div. andre flyselskaber og der var ca. 5-10 cm. mere benplads end i MyTravel flyene mine forældre rejste til thailand med sidst de var afsted!

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider